Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hva er den ultimate søskenvognen?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hva er den ultimate søskenvognen?

Hva er den ultimate søskenvognen? 11 år 11 måneder siden #87989

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Ønskelisten:
Skal kunne funke både til reise og til å trille til/fra barnehagen her hjemme; med andre ord så smal og lett som mulig men fortsatt ok å trille.
Vil ha mulighet å sette på hardbag til baby første tiden.
Lun kalesje (både for vind og solskjerming)


Blir 2 år mellom barna så året jeg er i permisjon blir den nok brukt endel hjemme, men etterpå blir den nok helst ferie/reisevogn.

Så langt er det MB duet som peker seg ut som favoritten, men prisen på den er noe stiv så vil jeg gjerne ha gått gjennom alle alternativ først :-) Kikket litt på Baby jogger city select også men har hørt at den kan være vanskelig å manøvrere som dobbeltvogn.
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva er den ultimate søskenvognen? 11 år 11 måneder siden #87992

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
De jeg kjenner som har babyjogger city mini er veldig fornøyde, dette er vel den letteste tvilling vognen på markedet tror jeg? Og du kan ha hardbag på den, virker jo genialt. Så faktisk en tilsalgs på finn her om dagen ;)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Siste endring: 11 år 11 måneder siden av Tone.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva er den ultimate søskenvognen? 11 år 11 måneder siden #87994

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Må si at dersom jeg fikk velge fra øverste hylle ville det blitt en babyjogger city select. Denne er strålende! Kjenner ei som har den, og smashing vogn :)

Ellers har vi vært fornøyd med phil and teds, og de får du jo for en slik og ingen ting på finn :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva er den ultimate søskenvognen? 11 år 11 måneder siden #87995

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Er litt skeptisk til Phil&Teds siden vogna kommer til å bli brukt endel til soving av begge barn, og mest sannsynlig til litt forskjellige tidspunkt. Har hørt at den ikke er så optimal ift å slå ned ryggen på den som sitter foran f.eks når det sitter en baki..

Bra å høre positive tilbakemeldinger om city select, er litt keen på den, men ble usikker når jeg hørte at endel slet med å manøvrere den med tyngre barn i fremste setet..

Hm...tenke tenke
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva er den ultimate søskenvognen? 11 år 11 måneder siden #87997

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Bugaboo donkey da? Den syns jeg virker spennende, jeg digger jo cameleon da så er kanskje litt preget av det ;)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva er den ultimate søskenvognen? 11 år 11 måneder siden #88000

  • d1cte
  • d1cte's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 118
Jeg har TFK Twinner Twist Duo og synes den har passet meg perfekt! Det eneste jeg har å utsette på den er at den er kronglete å slå sammen med bag på, men nå har jeg stor nok bil til å kjøre den hel inn, så da er den perfekt :D
Har en Stokke Xplory og en TFK Twinner Twist Duo, men tvillingvogna skal selges, og nå leter jeg etter ny til å erstatte den med..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva er den ultimate søskenvognen? 11 år 11 måneder siden #88001

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Jeg hadde easywalker duowalker sky til mine, og elsket den. Men der sitter barna ved siden av hverandre da.
Så hvis du skal bruke den som singelvogn i tillegg så er jo de som er nevnt ovenfor flotte.
Hvis du importerer vogna er det en god del og spare på kjøpet. :D

hva med denne?

www.striderplus.com.au/Travel-System/Pho...ry/Photo-Gallery.asp
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Siste endring: 11 år 11 måneder siden av vogndilla85.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva er den ultimate søskenvognen? 11 år 11 måneder siden #88011

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Tone skrev:
Bugaboo donkey da? Den syns jeg virker spennende, jeg digger jo cameleon da så er kanskje litt preget av det ;)

Digger buggis så har sett lenge og vel på donkeyen :-) Vurdert å kjøpe den i USA, men faktisk ikke så mye å spare.

Både Donkey, EW og TFK ligger omtrent likt på vekt/bredde men de er fortsatt tyngre og 10-12 cm bredere enn MB duet.
Om jeg gir meg på drømmen om duet blir det vel gjerne enten EW eller TFK siden de er mulig å få en grei pris på brukt (eller importere) men greier altså ikke å få den dueten ut av hodet :blink: :stønn:
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.996 sekunder