Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hvor kjøpe regntrekk til Brio Go liggedel?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvor kjøpe regntrekk til Brio Go liggedel?

Hvor kjøpe regntrekk til Brio Go liggedel? 12 år 3 uker siden #87727

  • Connecta
  • Connecta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
Jeg har bestilt selve vogna hos kopbarnvagn og den står og stråler så flott (berry/white) her i stua. Men de var fri for regntrekk, og visste ikke når de fikk inn heller. Den lokale Barnas Hus har bare inne kjipe blå universal-regntrekk. Noen som vet hvor man kan få tak i det gjennomsiktige regntrekket som hører til? Et sted som sender varer i posten, jeg kommer meg ikke fra nordnorge på noen måneder. :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor kjøpe regntrekk til Brio Go liggedel? 12 år 3 uker siden #87728

  • cherryblossom
  • cherryblossom's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 26
  • Takk er mottatt 1
Connecta skrev:
Jeg har bestilt selve vogna hos kopbarnvagn og den står og stråler så flott (berry/white) her i stua. Men de var fri for regntrekk, og visste ikke når de fikk inn heller. Den lokale Barnas Hus har bare inne kjipe blå universal-regntrekk. Noen som vet hvor man kan få tak i det gjennomsiktige regntrekket som hører til? Et sted som sender varer i posten, jeg kommer meg ikke fra nordnorge på noen måneder. :p

Hei på deg - åh så herlig! Jeg venter min Brio Go før påske, gleder meg som bare det.

Ta en titt på denne linken; her har de regntrekk: http://www.kidsandcare.no/Forsiden/Barnevogner/Tilbeh%C3%B8r-Barnevogner/Brio/Brio-Go-raincover-prambody-Praktisk-regnoverdrag-51620-p0000181740.aspx
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor kjøpe regntrekk til Brio Go liggedel? 12 år 3 uker siden #87735

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Kids and care, Tøffeliten, kjøpbarnvagn er vel steder jeg ville tittet på først :) eller kiddies og pingpong :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor kjøpe regntrekk til Brio Go liggedel? 12 år 3 uker siden #87739

  • Connecta
  • Connecta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
Så bra, ja de hadde jo inne, så skal bestille derfra. Virker som det er litt trøbbel med å få tak i, ser mange butikker, som kopbarnvogn og kiddies sier at de har bestilt hos leverandør men ikke fått inn...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor kjøpe regntrekk til Brio Go liggedel? 12 år 3 uker siden #87747

  • cherryblossom
  • cherryblossom's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 26
  • Takk er mottatt 1
Connecta skrev:
Så bra, ja de hadde jo inne, så skal bestille derfra. Virker som det er litt trøbbel med å få tak i, ser mange butikker, som kopbarnvogn og kiddies sier at de har bestilt hos leverandør men ikke fått inn...

Vi har kjøpt denne vognen i en BRIO butikk her i byen, og vogn, bag, bilstol kommer nå før påske. Regntrekk og annet kommer ikke før mai/juni - spørs om de er utsolgt fra fabrikk!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.954 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!