Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Noen som har vært i Kroatia?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Noen som har vært i Kroatia?

Noen som har vært i Kroatia? 10 år 9 måneder siden #90786

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Noen som har vært i Kroatia og vet åssen det er å komme seg fram med barnevogn og tvillingvogn? Vi skal til Split og Brac og lurer på om det er noe vits å ta med dobbelvogn, eller om jeg bør satse på to enkle vogner?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Noen som har vært i Kroatia? 10 år 9 måneder siden #90799

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Jeg har vært der mange ganger, på Brac i Supetar :) Onkelen min har leilighet der.

Hadde tatt med to enkle vogner, mange trange gater samt at de fortauene som er, er veldig smale og det er ikke akkurat tilrettelagt for vogner der. Ikke veldig barnevennlig i det hele tatt egentlig, ingen stellerom eller barnestoler noe sted, har ikke vært der siden 2010 så kan ha blitt bedre nå da ;)

Men det er kjempe fint der, gled dere :)

Bare spør hvis du lurer på noe mer.
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Noen som har vært i Kroatia? 10 år 9 måneder siden #90803

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Da blir det to vogner/triller :jippi2: Tusen takk for svar, deilig å være litt forberedt når man skal av gårde med 3 aktive :)

Går det greit med en vanlig vogn, eller vil du anbefale små triller?
Åssen er det med plass til vogner på feks spisesteder, får man ha vognen i nærheten av seg eller må den stå utenfor?

Det med barnestoler har jeg lest, så ha skaffet meg en stol-på-stol/stelleveske/stellematte sak som jeg tror blir kjempepraktisk :) Fikk den for 167,- inkl frakt på amazon :tullerdu:

Ellers må du bare komme med alle tips du tror kan komme godt med, for jeg tar imot alle tips jeg kan få :glis:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Noen som har vært i Kroatia? 10 år 9 måneder siden #90806

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Vi har hatt med vanlige triller og det har gått veldig fint, vi har alltid brukt vognen som erstatning for barnestol -så var ikke noe plassproblem :)

Sist vi var der med baby så synes jeg bleiene var ekstremt dyre samt at de var med noe slags tilsatt lotion, og barnematen var fra nestle men var ikke lik som i norge, mye desserter tilogmed med sjokolade :urk:

Du vet at det er kun stein strender der? Noen barn vil kanskje ønske å bruke badesko, mine har ikke brukt det :)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Noen som har vært i Kroatia? 10 år 9 måneder siden #90809

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Da blir det city versaen og yoyo vi tar med :)

Han minste bruker lite glass mat, så det håper jeg jeg ikke får bruk for, men pakker med meg bleier, badebleier, våtservietter, erstatnig og velling :) samt badesko, det hørtes lurt ut :)

Åssen er prisene på feks klær der? Bør jeg satse på å ha med meg det jeg trenger av klær, eller er det så billig at jeg uansett kommer til å shoppe litt :P

Og solkrem, bør jeg ha med alt jeg trenger av det, eller er det greie og kjente merker der også?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Noen som har vært i Kroatia? 10 år 9 måneder siden #90811

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Vi synes det er ganske dårlig shopping muligheter der, og ikke spesielt billig. Apotekene har godt utvalg og mye av samme produktene som her hjemme så god solkrem får du nok tak i :)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.645 sekunder