Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Noen med erfaring med Easywalker June (eventuelt VS babyjogger City Select)?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Noen med erfaring med Easywalker June (eventuelt VS babyjogger City Select)?

Noen med erfaring med Easywalker June (eventuelt VS babyjogger City Select)? 11 år 5 måneder siden #89145

Da vi skal bli en skikkelig stor familie til våren, må vi bytte til sjuseter - OG bruke alle sju setene til vanlig :s
Det betyr at vi har svært begrenset plass til barnevogn - og jeg har vel egentlig funnet ut at June virker som en praktisk vogn for oss - noen med erfaringer?

Vurderer også Babyjogger City Select - erfaringer med denne?

Siste på lista er Bugaboo Camelion - men er svært skeptisk til kvaliteten på denne (synes så mange klager over dårlige understell og dårlige tekstiler)...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen med erfaring med Easywalker June (eventuelt VS babyjogger City Select)? 11 år 5 måneder siden #89148

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg har ingen erfaring med easywalker June, men den ble diskutert på dinbaby.no sin barnevogndebatt for ikke lenge siden:
www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/top...044-easywalker-june/

og hun som startet tråden skriver mer om den her:
familiefruen.blogg.no/1347016993_ferske_bilder_av_min_.html

Den ser jo bra ut til å være så liten og nett :)

Har heller ikke erfaring med baby jogger city selected, men synes den ser litt rar ut som singelvogn. Men den er sikkert bra :) Var nettopp på barnas hus, og der så jeg på Baby Jogger city vers GT - har du vurdert den? Fikk et veldig bra inntrykk av den! Den er liten, nett, blir liten sammenlagt, men har likevel lun kalesje, lang sittedel, er vendbar, har god bag og var overraskende god å trille. Ville absolutt tatt en titt på den. Hjulene er omtrent som på easywalker june, så de små er jo litt mindre enn normalen på vogner men større enn triller, og de virker veldig gode og solide så tror ikke det er noe problem å trille på hva det skulle være av underlag.

Her er en liten filmsnutt om den:


og her noen flere bilder:

www.google.no/search?q=baby+jogger+city+...sAQ&biw=1024&bih=601

Bugaboo cam er det mange som skryter av og noen som hater. Har ikke hatt den selv, men siklet på den leeeeenge og prøvetrillet litt rundt omkring ;) Den er jo liten og nett, men kanskje litt større enn de to andre sammenlagt?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: småeinsteins

Sv: Noen med erfaring med Easywalker June (eventuelt VS babyjogger City Select)? 11 år 5 måneder siden #89149

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Ingen erfaring med June, men synes den ser litt pinglete og lite lun ut.
Ville sjekket versa som mammaslillev... foreslår. Har fulgt en del md på denne, og den virker super.
Buhaboo har eg ingen kjærlight for desverre, den er alt for stiv å trille for meg.
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: småeinsteins

Sv: Noen med erfaring med Easywalker June (eventuelt VS babyjogger City Select)? 11 år 5 måneder siden #89169

Takk for tilbakemeleldingene. Synes den easywalker City Vista ser fin ut, men likte ikke hjulene - de så veldig pinglete ut...

Må komme meg i en butikk som har vognene og se dem live - har til nå bare sett dem på nettet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen med erfaring med Easywalker June (eventuelt VS babyjogger City Select)? 11 år 5 måneder siden #89170

  • Buggybuff
  • Buggybuff's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 67
  • Takk er mottatt 4
BJ City Versa leveres i Norge/Skandinavia med en annen type hjul! ;)
Alstå ikke disse plasthjulene som på videoen, men med samme hjul som BJ City Mini GT - "lufthjul" uten luft, såkalte Forever Air-hjul. Ser ut og kjennes som lufthjul :)

Ville absolutt sjekket ut Versa - jeg synes den ser super ut!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen med erfaring med Easywalker June (eventuelt VS babyjogger City Select)? 11 år 5 måneder siden #89171

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Jeg syns faktisk at BJ City Versa er enda stivere enn Bugaboo, pluss at den har et tyngdepunkt som gjør at det er veldig tung å vippe opp. Syns og det er mye plastikk på vognen.
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen med erfaring med Easywalker June (eventuelt VS babyjogger City Select)? 11 år 5 måneder siden #89173

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Jeg slår et slag for bugaboo, har akkurat kjøpt min tredje (!) og har aldri opplevd at det er dårlig kvalitet på de...?

Jeg har hatt altfor mange vogner men ender alltid opp med min kjære buggis. Denne gangen tror jeg den skal få bo her til vi er helt ferdig med vogn. Mulig den blir byttet ut med bugaboo3 etterhvert ;)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.889 sekunder