Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Sitt å ser litt på buggaboo donkey og lurer litt på en ting...
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Sitt å ser litt på buggaboo donkey og lurer litt på en ting...

Sitt å ser litt på buggaboo donkey og lurer litt på en ting... 11 år 5 måneder siden #89085

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Har egentlig skaffet meg søskenvogn, men nå når Barnas hus åpner her i byen så skal de nok ha en del tillbud, men lurer på en ting. Vist jeg kjøper den vogna til 9990 kr får jeg med søskensete da? Og hva mener de med trekk? Får jeg liksom seter uten trekk på?. Blir jo en veldig dyr vogn om jeg må kjøpe setetrekk, ekstra sete og bag... Går d foresten an å bruke softbag i buggaboo? Ble mange spm det her. :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sitt å ser litt på buggaboo donkey og lurer litt på en ting... 11 år 5 måneder siden #89091

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg har ikke greie på prisene til Donkey, men vil bare si at det ikke går an med softbag i den. Setene er ergonomiske.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: 5tine

Sv: Sitt å ser litt på buggaboo donkey og lurer litt på en ting... 11 år 5 måneder siden #89100

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vet heller ikke priser, men du må ha babybagen ja.

Tror den prisen du nevner gjelder donkey mono, og at den da leveres som en komplett enkelt duovogn - altså inkl. en ramme og base til bag og sittedel. Vet ikke om (topp)trekket er med eller kommer i tillegg.For å ha den som duvogn må du da kjøpe enten bag eller sittedel i tillegg. Kjøper du bag eller sittedel i tillegg kan denne rammen brukes og suppleres slik at du kan kjøpe trekk/base til den delen du mangler. Om jeg har forstått det riktig så må du da kjøpe en ekstra sittedel til eldste, og så har du bag og sittedel til minste med i prisen (mulig du må kjøpe topptrekket).
Men jeg er ikke noen ekspert på dette og kan ta feil!!!

Uansett kommer det nok ett par - tre tusen ekstra, alt etter hva du trenger og hva utstyret koster.


Ligger jevnlig noen få brukte donkey på finn
Siste endring: 11 år 5 måneder siden av ***.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: 5tine

Sv: Sitt å ser litt på buggaboo donkey og lurer litt på en ting... 11 år 5 måneder siden #89102

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Fyttirakkern for ei dyr vogn... Jaja får sjå om vi bare kommer til å bruke teutonian da :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sitt å ser litt på buggaboo donkey og lurer litt på en ting... 11 år 5 måneder siden #89129

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Jeg har den vogna som søskenvogn, den koster i overkant av 13000,- med to seter og en babybag til ordinær pris :) ja det er en dyr vogn, men så får du også en knall bra søskenvogn med masse muligheter :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sitt å ser litt på buggaboo donkey og lurer litt på en ting... 11 år 5 måneder siden #89130

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Kunne gjerne tenkt meg den, men synes den blir litt i dyreste laget siden vi bare kommer til å bruke den et år :p
Siste endring: 11 år 5 måneder siden av 5tine.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.639 sekunder