Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Skal kjøpe søskenvogn og vil ha barna mot meg. Hvilken vogn annbefaler dere?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Skal kjøpe søskenvogn og vil ha barna mot meg. Hvilken vogn annbefaler dere?

Skal kjøpe søskenvogn og vil ha barna mot meg. Hvilken vogn annbefaler dere? 11 år 6 måneder siden #89001

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
:gravid: knerten får seg en liten søster i mars og da er han bare 16 mnd, vil gjerne ha en god vogn, der jeg kan ha de mot meg. Noen annbefalinger :humre: ;-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skal kjøpe søskenvogn og vil ha barna mot meg. Hvilken vogn annbefaler dere? 11 år 6 måneder siden #89003

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Nå er jeg ikke veldig oppdatert på søskenvogner, men av det jeg vet så er det få vogner du kan ha også den store mot deg.


Bugaboo Donkey kan det. Og Emmaljunga sin. Lurer på om også Teutonia har en slik. Men de sistnevnte blir veldig tunge tror jeg. Ville for all del ikke kjøpt søskenvogn uten svingbare hjul. Det har jeg prøvd selv. En gammel Brio riktignok, og en Carena. Begge var et mareritt å svinge på siden man må legge all kroppsvekten sin for å få vippet opp hjulene :knegg:

Lurer på om det også finnes noen vendbare søskenvogner på kopbarnvagn?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skal kjøpe søskenvogn og vil ha barna mot meg. Hvilken vogn annbefaler dere? 11 år 6 måneder siden #89005

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det finnes jo en haug ulike søskenvogner på markedet nå, med ulike varianter av seter. Men hvis du ønsker å ha en god vogn hvor du kan ha begge mot deg så ville jeg sett på Bugaboo Donkey. Den ser genial ut!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skal kjøpe søskenvogn og vil ha barna mot meg. Hvilken vogn annbefaler dere? 11 år 6 måneder siden #89009

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Baby joggger city select ville jeg tatt en titt på, sammen med Bugaboo donkey. Det finnes nok flere typer også, og mener britax hadde en som het noe som b-dual eller noe, men dessverre er det ikke flust av lette vendbare søskenvogner (heller, det er generelt dårlig med lette vendbare vogner :P)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skal kjøpe søskenvogn og vil ha barna mot meg. Hvilken vogn annbefaler dere? 11 år 6 måneder siden #89015

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Jeg ville valgt en vogn man kan gjøre om til singelvogn hvis man bare skal ha med et barn. Så titt på bugaboo donkey og babyjogget city select.

Vet også at jollyroom.no har mange billige søskenvogner, hvis budsjettet er begrenset, vet ikke om disse er noe gode da :)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skal kjøpe søskenvogn og vil ha barna mot meg. Hvilken vogn annbefaler dere? 11 år 6 måneder siden #89017

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Så Bugaboo donkey her om dagen. Den virker perfekt :-)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skal kjøpe søskenvogn og vil ha barna mot meg. Hvilken vogn annbefaler dere? 11 år 6 måneder siden #89019

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Da har vi kjøpt vogn :p d ble en teutonia s4. Vet den er tung og alt d der. Men tenker at den ikke blir så kjempe mye brukt uansett, og så fikk jeg den for bare 600 kr :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skal kjøpe søskenvogn og vil ha barna mot meg. Hvilken vogn annbefaler dere? 11 år 6 måneder siden #89023

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Det var jo et ålreit kjøp da. Håpr du blir fornøyd. :D
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skal kjøpe søskenvogn og vil ha barna mot meg. Hvilken vogn annbefaler dere? 11 år 6 måneder siden #89031

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
BILDER! Jeg savner bildetrådene våre :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skal kjøpe søskenvogn og vil ha barna mot meg. Hvilken vogn annbefaler dere? 11 år 5 måneder siden #89043

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Har ikke hatt muligheten til å hente den enda. Skulle komme i november og hente den. Gleder meg :) skal prøve å få tatt noen bilder da :)
Siste endring: 11 år 5 måneder siden av 5tine.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.577 sekunder