Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Bytte vogn nå el ikke?? Hjelpe meg her folkens:/ Jeg blir gaaal
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Bytte vogn nå el ikke?? Hjelpe meg her folkens:/ Jeg blir gaaal

Bytte vogn nå el ikke?? Hjelpe meg her folkens:/ Jeg blir gaaal 12 år 1 måned siden #87545

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Jeg har en grå 2011 mod Brio Go med sort understell. Har hatt den et år nå! Er ny rekord for meg :p .
Men har hatt Go til eldstemann før og. Jeg ELSKER jo vognen!Og har funnet ut at det er den mest lettkjørte vognen! Henter storebror en del i bhg på ståbrettet og da er jo vognen kjempe lett og kjøre til og med med en 18 kg unge på ståbrett!

MEN, nå er jenten min 19 mnd og jeg vil jo gjerne prøve hvertfall EN vogn til før vognperioden er over da :sparke: ..Har byttet ut en del triller underveis, men det er liksom ikke helt det samme.. :sparke:

Nå er jeg igjen innom nitro city. Vil jeg angre? Synst den er tyngre og kjøre. Stivere.. Men synst den er fin og vil så gjerne prøve den og liksom :sparke: ..
Hjelp? :stønn:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte vogn nå el ikke?? Hjelpe meg her folkens:/ Jeg blir gaaal 12 år 1 måned siden #87546

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Jeg hadde Nitro etter Go og likte den bedre. Syntes den var bedre å trille. Mulig den er litt tyngre, jeg hadde den til 6-7 mnd gutt. MEN du vil nok merke at handlekurven er mindre tilgjengelig. Den er ikke liten, men med store ting kan den være litt klønete.
Har forvøvrig vært ennå mer fornøyd med Ozone enn jeg var med Nitro :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte vogn nå el ikke?? Hjelpe meg her folkens:/ Jeg blir gaaal 12 år 1 måned siden #87547

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
hmm.. Ermye smak og behag når det kommer til vogner ja :). ozone liker jeg bare ikke utseende på :sparke: ..

Men elsker jo virkelig Go`en min. Og tror egentlig aldri at jeg blir mer fornøyd med nitroen.. så er jo egentlig galskap sånn sett :kokko: . Men så er det dette behovet for og noe nytt da vettu :stønn: ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte vogn nå el ikke?? Hjelpe meg her folkens:/ Jeg blir gaaal 12 år 1 måned siden #87548

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Av og til MÅ man bare prøv noe nytt. Helt klart :glis:

Men har du mulighet til å beholde Go`en og prøve en brukt Nitro da? Så kan du gå tilbake hvis du ikke liker den.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte vogn nå el ikke?? Hjelpe meg her folkens:/ Jeg blir gaaal 12 år 1 måned siden #87549

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Plusle skrev:
Av og til MÅ man bare prøv noe nytt. Helt klart :glis:

Men har du mulighet til å beholde Go`en og prøve en brukt Nitro da? Så kan du gå tilbake hvis du ikke liker den.
Det var en god ide :glis:
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte vogn nå el ikke?? Hjelpe meg her folkens:/ Jeg blir gaaal 12 år 1 måned siden #87550

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Men er ikke nitro veldig kort i ryggen i forhold til go? Leste et sted at go er 102cm mens emmaljunga sine er vel bare 90? Tenkte siden jenta di er såpass stor, da får du jo brukt go lenger...

Liker ikke helt den sittedelen til emmaljunga jeg, synes den er så klønete, vet ikke hvorfor.... Men er noe med den bøylen rundt som skal beskytte hodet til barnet, den er liksom i veien ;)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Siste endring: 12 år 1 måned siden av Tone.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte vogn nå el ikke?? Hjelpe meg her folkens:/ Jeg blir gaaal 12 år 1 måned siden #87560

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tja, av og til tror jeg ikke grasset er så mye grønnere på andre siden. Jeg skal vel ikke snakke så høyt, for jeg har byttet mye selv, men hvis vi skulle være så gale å finne på å få en til så tror jeg at jeg vil forsøke å finne en vogn jeg virkelig liker å holde meg til den.

En ting er om man ikke er fornøyd med vogna si, eller at behovene endres. Men når man har en vogn man faktisk er kjempefornøyd med, så synes jeg det virker litt rart å bytte den i en man på forhånd tror man ikke kommer til å bli like fornøyd med...
Vogner er i tillegg ganske dyrt, og enig med Tone i at med tanke på alderen til datteren din er det kanskje ikke så lurt å bytte til en mindre og tyngre vogn?

Ville nok prøvd å finne en brukt nitro til ok pris, hatt den i tillegg til go, fått den ut av systemet og solgt den uten for mye tap. Skulle det vise seg at du liker den godt så kan du jo heller selge Go da.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte vogn nå el ikke?? Hjelpe meg her folkens:/ Jeg blir gaaal 12 år 1 måned siden #87561

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Jeg er enig med dere.Har herved slått det fra meg ;) . Blir nok og beholde min kjære Go til hun blir så stor at det blir litt mye "vogn" og så kjøpe en scooter s :glis: . Så en slik en dag og den så jaggy ikke så dum ut! Så ut som den var veldig lang i ryggen og? beregnet på større barn? Likte den altså.. Men vil vente til hun er nærmere 2,5 gjerne :)

Takk for gode innspill. Er ikke alltid så lett og se sine egne urimeligheter selv :P . Selv om eg egentlig visste hvor dumt det var på forhånd :stønn: he he

Og det er jo ikke synd i meg. Har en splitter ny zapp xtra liggende i boden som jeg ikke har brukt enda engang! :glis:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte vogn nå el ikke?? Hjelpe meg her folkens:/ Jeg blir gaaal 12 år 1 måned siden #87567

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
maritus skrev:
Jeg er enig med dere.Har herved slått det fra meg ;) . Blir nok og beholde min kjære Go til hun blir så stor at det blir litt mye "vogn" og så kjøpe en scooter s :glis: . Så en slik en dag og den så jaggy ikke så dum ut! Så ut som den var veldig lang i ryggen og? beregnet på større barn? Likte den altså.. Men vil vente til hun er nærmere 2,5 gjerne :)

Takk for gode innspill. Er ikke alltid så lett og se sine egne urimeligheter selv :P . Selv om eg egentlig visste hvor dumt det var på forhånd :stønn: he he

Og det er jo ikke synd i meg. Har en splitter ny zapp xtra liggende i boden som jeg ikke har brukt enda engang! :glis:

Hadde prøvd henne i scooter før du kjøper den, jeg solgte min da snuppa var rundt 2,5år fordi sittedelen ble for kort og det ble for trangt under bumperbaren :)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte vogn nå el ikke?? Hjelpe meg her folkens:/ Jeg blir gaaal 12 år 1 måned siden #87572

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Men jeg synst scooter s utgaven så ut som den er lengre sittedelen på? så kansje bare sånn ut? men jo, skal prøve den før eg kjøper.Blir uansett en stund til :).
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte vogn nå el ikke?? Hjelpe meg her folkens:/ Jeg blir gaaal 12 år 1 måned siden #87574

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Kan være greit å få andre sine synspunkter angående dette med vogner (og andre ting også selvsagt :humre: ), særlig når det gjelder å bli "dratt ned på jorden igjen", har hatt behov for dte selv innimellom :)

Å bytte i en scooter s seinere høres ut som en bedre ide! Jeg var veldig fornøyd med vår vanlige scooter, og det må jo være enda bedre med svingbare hjul! Ser at mange synes den er trang under sportsbøylen/bumperbaren, og jeg kan jo på en måte skjønne hva de mener men jeg hadde en stor toåring i scooter med ticket sin dunpose og synes det gikk helt greit. Ikke kjempegod plass, men ikke ubehagelig eller irriterende kronglete heller :) Nå er jo ikke ticketposen så tykk, men det er jo ikke de fleste dunposer og når ungene er så store har man jo gjerne på mer klær oppi posen også.

Sikkert lurt å prøve før man kjøper, men jeg var som sagt veldig fornøyd og synes scooter passer større barn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte vogn nå el ikke?? Hjelpe meg her folkens:/ Jeg blir gaaal 12 år 1 måned siden #87575

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Høres ut som du har landet på et godt valg :) Men, altså om du ikke føler scooter s dekker behovene når den tid kommer kan jeg tipse om spin! Jeg har jo ikke hatt spin, men race og den passet ypperlig til min da 2,5- 3 år gamle jente, med vinterpose :) Vi brukte odenwälder i race, og det var ikke noe pes med bøylen ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.764 sekunder