Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Transportbag eller prampack?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Transportbag eller prampack?

Transportbag eller prampack? 12 år 2 måneder siden #87231

  • Connecta
  • Connecta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
Hva er best? Jeg har halve familien i motsatt kant av landet så det blir nok noen flyreiser.

Vi blir å kjøpe Brio Go snart, med bagdel i tillegg. Planlegger kanskje 4-5 turer der bagen skal være med, etter det blir det bare sportsvogndelen tipper jeg. Så står det mellom å kjøpe Brio Go sin transportveske til 1000 for selve vogna og 500 ekstra for egen veske til bagen. Eller en Stokke Prampack til 1499, den har plass til både vogn og bag samtidig.

Noen anbefalinger? Heller mot prampacken, mest fordi den kan lett brukes til å frakte helt andre ting, eller å låne bort til andre.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Transportbag eller prampack? 12 år 2 måneder siden #87234

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Prampack, den kan jo brukes til alle voger og er nok lettere og selge videre når den tid kommer.
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Connecta

Sv: Transportbag eller prampack? 12 år 2 måneder siden #87235

  • Connecta
  • Connecta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 29
Takk for svar! Det høres fornuftig ut med prampack ja.

Innser at jeg gjør noe feil når jeg poster innlegg her, alle nye diskusjoner jeg starter havner her, i "informasjon fra redaksjonen". Denne skal til barnevogndebatten hvis noen modder kunne flyttet den.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Transportbag eller prampack? 12 år 2 måneder siden #87237

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Jeg sto med akkurat samme valget i sommer, og havnet på prampack og har ikke angret på det. Den passer uansett hvilken vogn man skulle ende opp med å ha, og som skrevet over her er den nok lettere å selge igjen fordi den passer til så godt som alle vogner :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.775 sekunder