Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen zapp....så fantastisk som jeg har fått inntrykk av?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: zapp....så fantastisk som jeg har fått inntrykk av?

zapp....så fantastisk som jeg har fått inntrykk av? 12 år 2 måneder siden #87205

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
Jeg klarer ikke å få ny vogn ut av hodet...nå er det zapp jeg sikler på..den vanlige :laughing1: jeg tenkte først på xtra, emn etter å ha prøvd jenta oppi idag, og hun ikke fikk plass, prøvde jeg henne i vanlige zapp, og hun satt som en dronning, og den var veldig lett å trille i butikken! ble helt overrasket jeg! men er det grunn til å kjøpe en?

jeg skal selge spin, siden jeg har både race og spin nå, og jenta nesten har sluttet å sove på dagen. tenkte da å ha race i bhg /vintervogn, og zapp i bilen, til shopping osv. hun stikker av når hun går selv, så vi har alltd med vogn, eller pappaen :P

tror ikke det er vits i å prøve å overtale, den må nok bare kjøpes så han får prøve. men er det vits i? er den god?

takk for alle svar og hjelp :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: zapp....så fantastisk som jeg har fått inntrykk av? 12 år 2 måneder siden #87206

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, så lenge du ikke skal trille den på snø/slaps så er det en vits. Vi brukte vår Zapp mye hele den sommeren A var 2 år. Jeg var gravid og det var vel eneste vogna jeg klarte å håndtere. Og hehe, jeg klarte ikke håndtere A uten vogn (dessuten var vogn en fin rulator for a mor ;))
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: zapp....så fantastisk som jeg har fått inntrykk av? 12 år 1 måned siden #87208

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
jeg er veldig i zapp. den vogna som fikk bli lengst hos oss, en drøm og trille og super lett.
nå har vi city mini, men det er mest pga lysten på og prøve noe nytt. :plystrer:
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: zapp....så fantastisk som jeg har fått inntrykk av? 12 år 1 måned siden #87209

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Den vanlige Zappen er jo veldig praktisk og kjekk da, for store barn som ikke trenger å sove. Blir liten og kompakt. Og slett ikke verst å trille. Utendørs er den ikke av de beste, men for små turer duger den helt greit.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: zapp....så fantastisk som jeg har fått inntrykk av? 12 år 1 måned siden #87211

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg var jo som deg, klarte ikke få den ut av hodet, MÅTTE prøve, og solgte Sittyen (som jeg elsket og var kjempefornøyd med) bare for å få prøvd Zapp. Var kjempefornøyd veldig lenge, og hadde den passet vårt behov hadde jeg beholdt den, den er en super shoppe-reise-trille-kort-tur-i-byen-trille.

Men da snøen kom og vi skjønte at S ikke er klar for å gå 3 km hver vei til og fra barnehagen hver dag, var ikke Zapp så gjev lenger, så nå har jeg lagt den for hat. Og for salg. For å bytte tilbake til Sitty :stønn:

Men Zapp i kombinasjon med Race er sikkert helt knall til deres bruk :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: zapp....så fantastisk som jeg har fått inntrykk av? 12 år 1 måned siden #87214

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
ja, det må bli i kombinasjon med race, for da har vi skikkelig vogn uansett:) og begge får plass i bilen, faktisk både race og spin ved siden av hverandre også :) det har vært en genial kombinasjon, men nå er det litt mye vogn for meg kjenner jeg :) har fått mannen delvis med på det også :)

kanskje det bare er lysten til å prøve noe nytt :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: zapp....så fantastisk som jeg har fått inntrykk av? 12 år 1 måned siden #87218

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg tror race og zapp er veldig bra sammen, og støtter et bytte. Race og SPin er jo litt smør på flesk???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: zapp....så fantastisk som jeg har fått inntrykk av? 12 år 1 måned siden #87221

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
ja, men det har vært en utrolig god kombinasjon :) jeg kjøpte spin 2 uker før jeg vann race, så :) ene genial til shoppin, den andre til vinter/bhg :) var veldig godt å ha to gode sovevogner da jenta sov litt mer på dagen, men det ble det brått slutt på :)

skulle gjerne hatt kombinasjonen en gang til om vi skal ha et barn til :)

men et spm til : har nettbutikkene sluttet å selge vanlig zapp? er så mange av de som bare har den nye xtra'n?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.651 sekunder