Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen er det mulig å ha besafe eller maxi cosi på brio go?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: er det mulig å ha besafe eller maxi cosi på brio go?

er det mulig å ha besafe eller maxi cosi på brio go? 12 år 3 måneder siden #87000

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
?? hvorfor er det så få som velger brio go bilstol?

takk for svar:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: er det mulig å ha besafe eller maxi cosi på brio go? 12 år 3 måneder siden #87004

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Kjenner flere med Brio bilstol. Tror de har gjort det rimelig bra i tester også. Men er vel kanskje vanskelig å konkurrere med veletablerte merker som maxi cosi, britax og hts, Brio har vel ikke hatt bilstoler mer enn de siste 6-8 årene tror jeg. Og så er det jo stort sett maxi cosi og britax som gjør det aller best i tester av babystoler.

Men om det går an med andre stoler på Brio Go kan jeg ikke svare på ;) Lurer litt på det samme, for kommer helt klart til å vurdere en Go om vi skulle finne på å få en til etterhvert.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: er det mulig å ha besafe eller maxi cosi på brio go? 12 år 3 måneder siden #87006

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
er en råd til om akkurat dette, ser ut til at du får kjøpt adaptere til maxi cosi på f.eks ebay og tyske nettsider :D

Svigerinna mi hadde brio til sin jente, hu var veldig fornøyd, men hu måtte gå over til 0-18sete når ungen var 6mnd, for det var så innmari liten plass i det. minsten her brukte maxi cosi i over et år. så anbefaler det. :D
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: er det mulig å ha besafe eller maxi cosi på brio go? 12 år 3 måneder siden #87009

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Kiddies24 selger også adapteren ;) Den går til både pebble og cabriofix :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: er det mulig å ha besafe eller maxi cosi på brio go? 12 år 3 måneder siden #87011

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
okey, blir helt klart maxi cosi bilstol til neste, enten pebble eller cabriofix. har lyst på ny vogn, enten go eller nitro / ozone. litt usikker. har ei simo duo vi også skal bruke, men skulle hatt en vogn som var vendbar, og smalere, slik at det er plass ved siden av hundeburet. men skal ha bilstol til den vognen.

mannen har begynt å bli på gli til en til, å da er vognplanen allerede på plass :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.542 sekunder