Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Skal ha en vogn til i tileggtil CC. Hvilken ville du valgt?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Skal ha en vogn til i tileggtil CC. Hvilken ville du valgt?

Skal ha en vogn til i tileggtil CC. Hvilken ville du valgt? 12 år 3 måneder siden #86839

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Har lyst på en av disse 3, Ew sky, Ew qtro og tfk twist..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skal ha en vogn til i tileggtil CC. Hvilken ville du valgt? 12 år 3 måneder siden #86842

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Enig i at det kan være en god kombinasjon med en av de 3. Men hva skal du bruke tjgma til? Alder så barnet/barna? Jeg sto også med valget mellom de 3, men endte opp med TFk pga håndbrems, regulerbart fotbrett og sittekomfort.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skal ha en vogn til i tileggtil CC. Hvilken ville du valgt? 12 år 3 måneder siden #86843

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Tenkte å ha en vogn som er god å bruke inne på kjøpesenteret og i byen, en vogn som kan ligge i bilen. Poden er bare10 uker men veldig lang (66 cm) . Så vil ha en vogn som er lang i ryggen. Kommer nok til å bruke bagen så lenge han får plass i den, men tror ikke det blir så lenge, får bruke quadroliften etter det :) vil ha den baby følelsen så lenge som mulig, for han kommer jo til å vere det en stund til, selv om han er lang. Er ikke det regulerbart fotbrett på er qtroen da? Synes jeg så det en plass. Noen som vet hva den koster? Om det er samme prisen som på sky? Sorry alle skrivefeilene, skriver på ipaden og da setter den inn egne ord innimellom :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skal ha en vogn til i tileggtil CC. Hvilken ville du valgt? 12 år 2 måneder siden #86847

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Både EW quatro og tfk har regulerbart fotbrett. TFK har den lengste bagen, men er vel ikke så mye som skiller den og ew sin. Med en god og lun pose i vognen så får man det lunt og godt likevel, og både tfk og ew har vel så godt som full liggestilling. Så vidt jeg vet er det kun tfk som har orginalt fottrekk til vognen av de du nevner, men meget godt mulig at man kan finne et trekk som passer de andre også. Bor et sted med mange lange bratte bakker, og har selv savnet håndbrems - særlig når de ble litt store og tunge de som satt oppi ;)
EW er lettest, og minst sammenlagt, men ikke mye som skiller her heller.

Tror alle tre er en god kombinasjon med CC, og alle er gode vogner. Blir vel litt smak og behag når det kommer til hvilken som er best, ville tatt en tur og sett dem irl og tatt den jeg fikk best følelse for :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skal ha en vogn til i tileggtil CC. Hvilken ville du valgt? 12 år 2 måneder siden #86948

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tror jeg ville valgt city mini som tilleggstrille til cc jeg :s
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skal ha en vogn til i tileggtil CC. Hvilken ville du valgt? 12 år 2 måneder siden #86975

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Spentsmurf skrev:
Tror jeg ville valgt city mini som tilleggstrille til cc jeg :s

sign
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.575 sekunder