Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Hvilken vogn utfyller Bugaboo Cameleon perfekt?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvilken vogn utfyller Bugaboo Cameleon perfekt?

Hvilken vogn utfyller Bugaboo Cameleon perfekt? 12 år 4 måneder siden #86820

  • Salander
  • Salander's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 1
Vi skal ha to vogner.
Den ene er bestemt, nemlig Bugaboo Cameleon.

Hvilken vogn utfyller Buggisen mon tro?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken vogn utfyller Bugaboo Cameleon perfekt? 12 år 4 måneder siden #86821

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Hei og velkommen :)

Jeg tror at en vogn med store hjul og svivelhjul fremme (trehjuling) passer fint til, da har du liksom alt siden buggisen fungerer både som trille, bilstolunderstell og fullverdig babyvogn. Jeg har selv buggisen og en mountain buggy, jeg syns det er en god kombinasjon. Jeg kunne godt tenke meg en brio happy i tillegg som "vintervogn", men MB fungerer egentlig godt på de værste snødagene også (så langt). Nå har ikke jeg vinterhjul til cam, noe jeg svært gjerne kunne tenke meg å ha. Da trenger man forsåvidt ikke en vogn til med 4 faste hjul, som f.eks brio happy. Hva med koelstra dersom du ikke er komfortabel med å trille barnet vendt fremmover når du går over til sportsvogn? MB har en veldig lite lun bag, så dersom den skal brukes til baby på vinteren ville jeg nok heller valgt Easywalker. Den har større og lunere bag. OG den tar ikke like stor plass i bagasjerommet.
Nå på vinteren bruker jeg fottrekket til brio race på cam, dette gjør at vognen er god og lun og jeg må ikke frem med regntrekk med en gang det kommer en liten snøbyge.
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Siste endring: 12 år 4 måneder siden av Inga.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvilken vogn utfyller Bugaboo Cameleon perfekt? 12 år 3 måneder siden #86950

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, jeg tror jeg ville valgt en vogn med god fjæring og signerer mye av det empa sier.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.568 sekunder