Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/

Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 5 måneder siden #85476

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Kjenner mer og mer på at jeg MÅ ha noe nytt snart :sparke: . Så sitter jeg her nå og lurer på og bytte ut maclaren i zapp xtra. Dum ide? Jenten min er 15 mnd no. Skal til syden når hun er 21 mnd. Hadde da tenkt å ta med maclaren. Men er zapp bedre å ha med seg? Blir den for liten?

Hjelp meg :s
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 5 måneder siden #85481

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Xtra er perfekt til syden bruk, skjermer godt, og utrolig ålreit å h lille mot deg i travle gater osv der nede, litt tryggere føles det ut som. Vi synes den var veldig romslig, hadde den med til vår da 2,5årig og han hadde goood plass, vår da 4,5åring stt litt i den innimellom også, litt mindre plass, men det gikk uten tvil. :glis:
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 5 måneder siden #85484

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Kan man ha setet helt oppreist i ryggen vendt mot seg?? Da blir denne fort myyye mer interessant her i huset også :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 5 måneder siden #85485

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
LilleMy skrev:
Kan man ha setet helt oppreist i ryggen vendt mot seg?? Da blir denne fort myyye mer interessant her i huset også :D

Nei, det går ikke. Dessverre.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 5 måneder siden #85486

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
VI hadde denne, og det som var negativt var vel egentlig at den måtte slås sammen i to deler. Ellers genial :) Begge jentene her (da ca 6 mnd og 3 år) koste seg i den. Lun og fin og alt det der, men ja, litt dumt at sitte stillignen ikke var helt rett vendt mot meg, men med min litt laidbacke 3 åring gikk det også :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 5 måneder siden #85494

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Åå jeg visst ikke at det ikke gikk ann og ha henne i sittestilling vendt mot meg :ermm: . Hvor tilbakelendt er den da?? Må hun ligge liksom? Det godtar ikke jenten min :gruble:

Ellers høres jo vognen suuper ut da :laugh:

Men er det et dumt trekk og selge maclaren og kjøpe denne isåfall? Vil jeg angre? :sparke:

Tusen takk for svar:)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 5 måneder siden #85495

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Eller bugaboo bee?? :forvirret:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 5 måneder siden #85496

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Den er ganske liggende. Såpass at det gikk helt fint for baby da han var rundt 4-5 mnd ;)


Jeg har en pent brukt Bee til overs ... :sparke: (har to....)
Må si at jeg liker den bedre enn Zapp, selv om jeg har vært veldig fornøyd med Zapp tidligere. Den er litt bedre å trille og den har stor kurv og stor kalesje. Ser for meg at den er super til syden-bruk.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 5 måneder siden #85497

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Oki. Men det som "bekymrer" meg med bee er at det er så liten plass til og får med seg ting i den. Ingen steder og henge en pose, lett stelleveske el noe :/..
El? Og hvor mye plass tar den? i bil osv?
Skal du selge din da? :)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 5 måneder siden #85498

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Bee har en diger kurv under da. den rommer masse. Og man kan greit henge veske på styret. Den sitter fast ved sammenleggings-knottene :) Eler kjøpe "knagger" å feste. Men kurven under rommer flere handleposer/vesker e.l.

Den tar litt mer plass i bil enn Zapp helt sammenklappet. Men så kan man ikke slå sammen setet til Zapp, så det blir langt og flatt. Nesten en meter langt. Bee kan og settes på høykant.

Altså, hvis du leser Bee-tråden min så forklares alt der :knegg: Hadde en liten misforståelse på gang og endte plutselig opp med å kjøpe to uten å mene det :rabla:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 5 måneder siden #85499

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
maritus skrev:
Oki. Men det som "bekymrer" meg med bee er at det er så liten plass til og får med seg ting i den. Ingen steder og henge en pose, lett stelleveske el noe :/..
El? Og hvor mye plass tar den? i bil osv?
Skal du selge din da? :)

Du kan jo henge en stelleveske på håndtaket og det er en stooor kurv under (mtp at bee er en liten trille). Det ligger noen bilder av bee+ sammenlagt ved siden av maxi cosi i en bee tråd her.
Jeg har forresten min bee+ liggende på finn.no, har også en solkalesje til:glis:
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 5 måneder siden #85500

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Har du finn kode? :)Skal sjekke ut bee tråden :)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 5 måneder siden #85501

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 5 måneder siden #85507

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Dere vet å friste jenter!!!! :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 4 måneder siden #85518

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Flott vogn du hadde Inga :). Men jeg er desverre ikekveldig gla i rødt :ermm:

Menne.. visst jeg har lyst å prøve bee, vil jeg angre veldig om jeg kjøper den eldtse utgaven da? Er jo så enomr prisfoskjell :S Blir for mye peng.. jøpte jo mavlaren helt ny og taper jo en del på og selge den liksom.. :unsure:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 4 måneder siden #85520

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Jeg har en ute på finn i beige :sparke:

Synes ikke det er veldig stor forskjell. Akkurat like gode å trille, akkurat like stor kurv under. Og når sant skal sies, så synes jeg faktisk kalesjen på den eldte er penest og dekker mye bedre.

Det er endret noe på funksjonen for å snu setet, og så kan man gjøre ryggen lenger på Bee+. Men det er snakk om noen få cm kun.

Jeg har vinglet litt mellom om jeg skal beholde Bee eller Bee+, men går for å beholde Bee+ ettersom jeg synes den er kul i denim :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 4 måneder siden #85528

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
maritus skrev:
Flott vogn du hadde Inga :). Men jeg er desverre ikekveldig gla i rødt :ermm:

Menne.. visst jeg har lyst å prøve bee, vil jeg angre veldig om jeg kjøper den eldtse utgaven da? Er jo så enomr prisfoskjell :S Blir for mye peng.. jøpte jo mavlaren helt ny og taper jo en del på og selge den liksom.. :unsure:

Ha ha ha. E det mulig å skrive så mye feil?? :rolleyes: Flaut! Men tror eg skylder på at pcèn må ha hengt seg opp eg :p
Det er forøvrig ikke tull.. drita pc :P
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 4 måneder siden #85529

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Plusle skrev:
Jeg har en ute på finn i beige :sparke:

Synes ikke det er veldig stor forskjell. Akkurat like gode å trille, akkurat like stor kurv under. Og når sant skal sies, så synes jeg faktisk kalesjen på den eldte er penest og dekker mye bedre.

Det er endret noe på funksjonen for å snu setet, og så kan man gjøre ryggen lenger på Bee+. Men det er snakk om noen få cm kun.

Jeg har vinglet litt mellom om jeg skal beholde Bee eller Bee+, men går for å beholde Bee+ ettersom jeg synes den er kul i denim :P

Hmm.. Ja, jeg har sett litt på vognen din da ;). Kjempe fin! :) Men så ser jeg en som skal selge en helt svart til bare 1500 kr og da ;). Er det noe gale med den da tro?.. :s

Kansje jeg kan prøve den eldste utgaven og så heller bytte visst jeg digger den? ;) Men er sete veeeldig knotete og vende? :ermm:

Er det noen som vet hva det koster og kjøpe en ekstra kalesje forresten? :sparke:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 4 måneder siden #85532

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Så annonsen.
Står jo godt brukt da, men kan man se først så er det jo enklere. Er jo så forskjellig hva folk legger i "godt brukt/pent brukt" har jeg opplevd :stønn:

Har sett på ei vogn der selger mente den var nesten som ny, og så var vognen skjeiv, falmet og ripete :urk:
Siste endring: 12 år 4 måneder siden av Plusle.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 4 måneder siden #85534

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Takk takk :)
Tror ikke det koster sååå mye for en ny kalesj, 3-400?
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor lenge varer zapp xtra en? Er den veldig liten? :/ 12 år 4 måneder siden #85535

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Den var no solgt uansett :s . ja det er vel aldri godt og si nei... 300-400 er jo ikke sååå gale ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.609 sekunder