Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Bugaboo cameleon! Går det ikke ann og "knekke" ned håndtaket på den? hjelp meg dere som har peil;)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Bugaboo cameleon! Går det ikke ann og "knekke" ned håndtaket på den? hjelp meg dere som har peil;)

Bugaboo cameleon! Går det ikke ann og "knekke" ned håndtaket på den? hjelp meg dere som har peil;) 12 år 6 måneder siden #85382

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Dere med litt peiling på denne vognen kan dere hjelpe meg litt :)
Har aldri sett på denne vognen som et alternativ engang på grunn av at jeg ikke har likt sittedelen og synst at den er for liten.
MEN, den har jo virkelig mangen fine farger og ER jo faktisk ganske stilig :ermm:
Men kan dere fortlle meg litt om den? Hvordan er den? Hvor lenge kan ungen bruke den? Sover ungen godt i den? Er det plass i hanldekurven? Hvordan er den på snøføret med vinterhjul på? Er vognen for lite lun på vinterstid? :ermm:
Osv;) Og ja, går det ikke ann og bøye håndtaket ned så det går ann og henge koppholder/stelleveske på den?? :s

Takk for hjelpen ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bugaboo cameleon! Går det ikke ann og "knekke" ned håndtaket på den? hjelp meg dere som har peil;) 12 år 6 måneder siden #85383

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Og er det noen vesentlige forkjeller på årsmodellene dersom en kjøper brukt? Og hva koster egentlig vognen ny? MÅ en kjøpe med bagdel når en kjøper ny? Det har jo ikke jeg bruk for :s
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bugaboo cameleon! Går det ikke ann og "knekke" ned håndtaket på den? hjelp meg dere som har peil;) 12 år 6 måneder siden #85385

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Den selges komplett som duovogn. Bagen er bare et tøystykke som monteres på samme ramme som sittedelen. Men ser på finn at enkelte har solgt unna kun bagen. Tror egentlig ikke det er så lurt.

Ny koster de ca 8500 for de vanlige utgavene og ca 9500 for special editions.

Man kan IKKE knekke ned håndtaket, det er teleskop. Ikke noe problem med stelleveske så lenge man har sånne fester med krok f.eks. Ser mange har koppholder-dings, men jeg synes ikke det er så fint når den henger helt skrått ;) Nå finnes jo Bugaboo sin egen koppholder hvis det kun er plass til drikke man trenger.

Kjøpt brukt tror jeg at jeg ikke ville kjøpt eldre enn 2009-modell. Men det er ingen vesentlige synlige forskjeller på de aller nyeste og f.eks 2005 som jeg hadde en gang. De har sluttet med lufthjul og endret noe på handtakets-reguleringen. Men hjulene er de beste jeg har trillet hittil uten luft. Og så var det noe med fjæringen på de små hjulene foran en gang. Husker man fikk nye pga et-eller-annet. Ja, og så kom de første med fleecetrekk til kalesje/sete. Nå finnes kun kanvas. Synes det er penere.

Handlekurven ser liten ut, men den rommer ganske greit. Kan snøres igjen, og så er det litt stoff som ligger nedi når man ikke trenger det (vanskelig fortalt ;) )

Har ikke prøvd vinterhjulene skikkelig selv. Synes den ble ganske tung og stiv med de på. Småhjulene tåler ganske bra å trille på ulendt terreng siden de har god fjæring. Eneste jeg har slitt mye med var brostein. Men det var fordi mellomrommet mellom steiene var så stort.

Det er jo ikke av de romsligste vognene da. Kan bli lav under kalesjen etter hvert, men det kommer jo mye an på barnet og. Jeg hadde en Frog for en del år siden til en lang gutt på 1,5 år. Sammen med vinterpose var det ikke mye å gå på i høyden. Men Frog er også kortere i ryggen enn Cameleon da.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bugaboo cameleon! Går det ikke ann og "knekke" ned håndtaket på den? hjelp meg dere som har peil;) 12 år 6 måneder siden #85389

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Har det ikke også vært en del slark i teleskophåndtakene???

Har de sluttet med lufthjul i bakdekkene???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bugaboo cameleon! Går det ikke ann og "knekke" ned håndtaket på den? hjelp meg dere som har peil;) 12 år 6 måneder siden #85391

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Det er slark, jo. Men ikke i opp-ned-retning. Kun i leddet der man vipper håndtaket over, om du forstår?

Tror ikke det har vært lufthjul bak iallefall de siste 3 årene. Men hjulene ser like ut som de alltid har gjort.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bugaboo cameleon! Går det ikke ann og "knekke" ned håndtaket på den? hjelp meg dere som har peil;) 12 år 6 måneder siden #85392

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Hmmm.. Tusen takk for god info :). Jeg tror nok jeg må på butikken og prøve den med lilel pio oppi ;).
Men jeg tviiiler på at det er vognen for meg. Høres ut for meg som Go er en bedre vogn for meg altså.. Og den har jeg jo allerede :sparke:

Men jeg vil jo ha ny vogn :/. Og kansje dette er siste ungen min?! og da må jeg jo prøve flest mulig vogner :glis: :p

Uff.. Men liker ikke det at den er s liten. Vil jo ikke at jenten min skal stange hode i kalesjen heller :ermm:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bugaboo cameleon! Går det ikke ann og "knekke" ned håndtaket på den? hjelp meg dere som har peil;) 12 år 6 måneder siden #85393

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Pluss at det jeg liker bestr jo den gode fjæringen og handlekurven :unsure:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bugaboo cameleon! Går det ikke ann og "knekke" ned håndtaket på den? hjelp meg dere som har peil;) 12 år 6 måneder siden #85402

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
cam var ikek noe for meg, jeg var mer GO person jeg.. og :knegg: jeg har nok ikke sett nok på den som ikke har fått med meg at det ikke er lufthjul :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.879 sekunder