Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Brio go- Emmaljunga scooter S vs Easywalker quatro
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Brio go- Emmaljunga scooter S vs Easywalker quatro

Brio go- Emmaljunga scooter S vs Easywalker quatro 12 år 6 måneder siden #84978

  • shal
  • shal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 6
Heisann damer!

Jeg er på jakt etter ny barnevogn.
Har lenge ventet på Easywalker June, men tror ikke denne passer helt til mine krav.

Det jeg vil ha i en vogn:

4 hjul, svingbare, helst lufthjul
Vendbar sittedel
God kalesje
God trillekomfort
Helst litt stor sittedel

Har fra før av en Easywalker qatro som jeg har vært ganske fornøyd med. Jeg kjøpte den i 09 og fikk da den første utgaven av Qatroen. Det så har vært hovedproblemet er at forhjulene dirrer. Jeg har klaget til produsenten flere ganger og skal få noen nye pakkninger til hjulene for tredje gang.
Ellers så bodde jeg i Oslo da jeg kjøpte Quatroen. I mellomtiden har jeg flyttet til vestlandet, hvor det stilles litt andre krav til vognen. Da blir quatroen alt for åpen.

Jeg leser jo at alle elsker Brio Go. Men husker ei i barselgruppen min som hadde store problemer på snø. Den nye Emmaljunga scooter s virker spennende, den er stor og lun og ikke så dyr.

Noen som har prøvd både Quatro og Brio Go?? Eller scooter S?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go- Emmaljunga scooter S vs Easywalker quatro 12 år 6 måneder siden #84980

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Brio Go er jo lun. Scooter S er mer trille. Den har ikke full liggestilling bla.

Har ikke prøvd andre enn Go selv. Tittet på Easywalker helt uten å bli venn med funksjon og utseende. Det er jo bare Go av de du nevner som er vendbar. Ellers kan du jo se på Emmaljunga nitro city. Ganske lik som Scooter S, bare vendbar og litt større og lunere kalesje.

Go har alt du nevner, utenom lufthjul.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go- Emmaljunga scooter S vs Easywalker quatro 12 år 6 måneder siden #84984

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Plusle skrev:
Brio Go er jo lun. Scooter S er mer trille. Den har ikke full liggestilling bla.

Har ikke prøvd andre enn Go selv. Tittet på Easywalker helt uten å bli venn med funksjon og utseende. Det er jo bare Go av de du nevner som er vendbar. Ellers kan du jo se på Emmaljunga nitro city. Ganske lik som Scooter S, bare vendbar og litt større og lunere kalesje.

Go har alt du nevner, utenom lufthjul.
Pusle, go har heller ikke full liggestilling ;) Scooter og Go har tilnærmet lik liggestilling.

Go er veldig bra på alle måter, den er lun og fin, men ingen terrengvogn.
Scooter s blir nok a la det samme på snø, kanskje verre på grunn av tyngdepunktet på den typen triller. Og den er ikke vendbar.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Siste endring: 12 år 6 måneder siden av Empa.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go- Emmaljunga scooter S vs Easywalker quatro 12 år 6 måneder siden #84985

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Empa skrev:
Pusle, go har heller ikke full liggestilling ;) Scooter og Go har tilnærmet lik liggestilling.
.[/quote]

Ja, det har du jo rett i. Men uten å ha hatt Scooter så så jeg liksom for meg at den hadde litt mindre flat stilling enn Go?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go- Emmaljunga scooter S vs Easywalker quatro 12 år 6 måneder siden #84987

  • shal
  • shal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 6
Jeg hadde ikke fått med meg at Scotter S ikke var vendbar! Får titte litt mer på Go da... Blir så frustrert over at jeg ikke finner den rette vogna!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go- Emmaljunga scooter S vs Easywalker quatro 12 år 6 måneder siden #85006

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Jeg vurderer Koelstra Latinique. Kunne den vært noe for deg?

www.koelstra.com/en/products/118/Latinique_Black.aspx

Jeg har en TFK fra før som jeg er veldig fornøyd med, men ønsker meg en vogn med vendbar sittedel mens lillebror er liten.

Ellers er Brio Go veldig aktuell hos meg også, eneste minuset er at den ikke har full liggestilling. Emmaljunga Nitro City har jo svingbare forhjul og veldig god sittedel. Men jeg liker City Cross bedre siden jeg synes Nitro ser litt pussig ut :-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go- Emmaljunga scooter S vs Easywalker quatro 12 år 6 måneder siden #85011

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
YummyMummy skrev:
Men jeg liker City Cross bedre siden jeg synes Nitro ser litt pussig ut :-)

Må bare kommentere den. For jeg tenkte lenge før jeg ble gravid at nitro var en merkelig kloning av vanlig sportsvogn og vogner av type Bugaboo. Litt sånn "ønsker å være kul, men henger stadig litt igjen i gammeldagse vogner". Og at den var alt for lav og rar. Så jeg vurderte den ikke engang da vi tittet etter vogn før fødselen. Men så ville ikke mini ligge i bag så lenge som jeg ville, og jeg måtte finne noe med helt flat liggestilling og svinghjul. Valgte nitro etter mye titting og tenking og ble svært overrasket over hvor god den faktisk er. Og at ikke flere har oppdaget det.

Alle vogner har jo en eller annen ting man kunne ønske å ha endret på. Jeg har hittil faktisk bare funnet en ting på nitro, og det er godt gjort. Pleier ofte å finne masse. Eneste er faktisk handlekurven. Den har blitt bedre nå på de siste modellene, men hadde den vært som på Go f.eks så hadde vognen vært 100% perfekt! Nå plager det meg lite da, ettersom jeg sjelden handler veldig mye med vogn.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go- Emmaljunga scooter S vs Easywalker quatro 12 år 6 måneder siden #85023

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hva med emmaljunga ozone????


jeg liker ikke nitro :sparke: men jeg liker jo go... men jeg har aldri hatt den som eneste vogn på vinteren ;) Men minste jenta vår har sovet i den siden hun var liiiten, men klart, hun har vært astmatisk, mye syk +++ og hatt behov for å ligge litt "oppover"... SÅ når hun har sovet i agen har vi lagt noe under hjula, utrolig hva utdaterte leksikon kan brukes til :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.746 sekunder