Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Koelstra Latinique på vinterføre?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Koelstra Latinique på vinterføre?

Koelstra Latinique på vinterføre? 12 år 7 måneder siden #84900

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Noen som har erfaringer? Og hvor lønner det seg å kjøpe den? Kun på nett? :shopping:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique på vinterføre? 12 år 7 måneder siden #84902

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Vi brukte den hele fjor vinter uten problemer, og her var det myyye snø. Skal ikke skryte på meg at vi trillet veldig mye, for det var så utrolig kaldt, men vogna hadde jeg ikke problemer med. Skal bruke den i år også.
Jeg har kjøpt fra den norske forhandleren, men hvis du søker på Koelstra i forumet finner du ut at det var en langdryg prosess... Men det ordnet seg til slutt, og vogna er jeg veldig fornøyd med. Synd det bare er en norsk forhandler. Jeg husker noen kjøpte den fra utlandet i fjor en gang.
Men husk at du MÅ ha 2010 modellen!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique på vinterføre? 12 år 7 måneder siden #84906

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Takk for svar! Ja, mener å huske det var litt frem og tilbake da du kjøpte. 2010-modell; tenker du da på at det bare er denne og nyere modeller som har vendbar sportsdel? eller er det andre ting også?

Er det den beige utgaven du har? Synes den er fin......
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique på vinterføre? 12 år 7 måneder siden #84908

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Forresten: Er det plass til en Voksi Urban i sportsdelen, og hvor god plass er det i den?

Har en stor gutt (5,5 mnd, ca 9 kg) og han bør ha plass oppi der en stund..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique på vinterføre? 12 år 7 måneder siden #84913

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
YummyMummy skrev:
Takk for svar! Ja, mener å huske det var litt frem og tilbake da du kjøpte. 2010-modell; tenker du da på at det bare er denne og nyere modeller som har vendbar sportsdel? eller er det andre ting også?

Er det den beige utgaven du har? Synes den er fin......

Det er en vendbar modell før 2010-modellen, men den har ikke sånt knekkhåndtak, dårligere kalesje og ikke stropp for å låse understellet når det er slått sammen. Hvis du ser på koelstra.com ser du de nye modellene, mens den gamle ligger på Koelstra.no

Jeg har sportsdelen i svart, men hadde beige bag. Det var en annen her som fikk beige sportsdel vel en feiltakelse, men hun har vel solgt sin nå.

Det er plass til voksi Urban uten problemer, det er den posen vi har også. Storebror fikk på det store lokket i fjor og det gikk det og, men den måtte brettes litt nederst så den ikke skulle bli skitten. Men den er jo utrolig lang da. Du kommer iallefall til å ha god plass denne vinteren, men jeg tror jeg skal prøve å sy meg et ekstra vindtrekk for å ha opp mot åpningen. Den er litt åpen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique på vinterføre? 12 år 7 måneder siden #84915

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Hm.. Stor forskjell der, ja.. Hvor bør man evt kjøpe vogna? Utenlandsk nettbutikk eller på Koelstra.no? Vil jo være sikker på å få 2010-modell eller nyere og vil ha den kjapt levert..

Ser den koster 4000,- ca på Pingpong-online.no men vet flere har blandede erfaringer med dem.. Andre nettbutikker?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique på vinterføre? 12 år 7 måneder siden #84920

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Du har ikke bilde av vogna med posen i, Maybeme? Hadde vært supert å se hvor romslig vogna er og hvor lun/lite lun den blir. Jeg likte ikke Teutoniavogna jeg hadde, da jeg syntes den ble smal/trang med vinterpose i. Kanskje det blir det samme med denne vogna?

Og hvis jeg ender opp med å kjøpe vogna, tar jeg gjerne imot tips mtp vindtrekk :-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique på vinterføre? 12 år 7 måneder siden #84922

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique på vinterføre? 12 år 7 måneder siden #84926

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Ser ikke veldig godt, nei, men man får jo et visst inntrykk. Uansett; tusen takk!

Er så i tvil ang hvilken farge jeg evt skal kjøpe..

Har en brun Voksi pose, så sånn sett passer vel fargen sand best. Men sort eller grå er kanskje lettest å få solgt og ikke så lett å søle til... Hvem er finest, tro..?

Fargen på posen din var veldig fin, forresten.. :-) Og gutten også, selvfølgelig :-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique på vinterføre? 12 år 6 måneder siden #84936

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har handlet fra ping-pong to ganger og begge gangene har dte gått helt fint. Det som tar tid med de er dersom det er noen reklamasjoner tror jeg... :sparke: Men ping-pong varene mine kom veldig fort da jeg bestilte adapter for p&t vogna :) Bare sånn at du vet det ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.400 sekunder