Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Bytte ut Simoen eller vente?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Bytte ut Simoen eller vente?

Bytte ut Simoen eller vente? 12 år 8 måneder siden #84585

Eg er rådvill, som vanlig.. planen min når eg kjøpte Simovogna var å ha den til Elliot skulle begynne med sportsdel, og ha ny vogn klar til da. No lure eg på om eg rett og slett skal beholde Simoen til Easywalker June kjem i butikkane i desember/januar.. samtidig blir det litt kjedligare med ny vogn da enn no, for da er permisjonen over og det blir mykje mindre trilling :sparke:

Om eg skal bytte vogn no, har eg veldig lyst på Bugaboo Cameleon All Black. Samtidig er eg veldig gla i å gå i fjellet (det er riktignok mykje grusveg eg kan benytte i byfjella her), og er skeptisk til kordan den blir til det. Og kor lun sportsdelen er i skikkelig bergensvær. Brio Go er og eit alternativ, det samme er Koelstra Latinique. Hjelp meg jenter, kva ville dere gjort? Er det noken alternative vogner eg ikkje har tenkt på?
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte ut Simoen eller vente? 12 år 8 måneder siden #84586

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Ville hatt simoen i vinter jeg da, da den er perfekt til det føret og været som kommer.
Men kjenner til fristelsene, så du må nesten følge magefølelsen. :)
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte ut Simoen eller vente? 12 år 8 måneder siden #84587

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Du vil ikke vurdere en Emmaljunga Nitro da? Den er lun og fin. Man får ikke vinterhjul som til Buggisen, men det trenger du kanskje ikke på den kanten av landet?

Må si at selv om jeg er veldig glad i Buggis, så tror jeg nesten Nitroen seiler forbi. Bedre trillecomfort enn Brio Go. Fronthjulene er veldig gode og sittedelen er kjempegod for de små. Valgte den fordi den har 4 innstillinger på ryggen. Ikke bare flatt, halveis og helt opp men en som er litt opp. Kjempefin for nysgjerrige små som av og til vil se litt. Har brukt den fra 4,5 mnd.

Kan bare komme på en ting jeg kunne tenkt meg annerledes og det er litt mer tilgjengelig kurv under. Som regel er det ikke noe problem.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte ut Simoen eller vente? 12 år 8 måneder siden #84588

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Jeg ville kanskje beholdt til utpå vinteren. Deilig med sånt som Simo når det er ruskevær ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte ut Simoen eller vente? 12 år 8 måneder siden #84591

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
FOr et år siden ville jeg antg. hylt bytt! Men nå, BEHOLD! Jeg digger bagen til C fremdels. (jeg har jo edge da, men det er jo noe i samme gata). Jeg tror faktisk GO går før edge nå. C sitter ikke noe ok i go, hun velter lett til sidene synes jeg. Jeg lurer derfor på det samme som deg, beholde alt og så undesøke june :knegg:

Men så har jeg også lyst på city cross... men tror kanskje, kanskje, jeg får forsøke og selge alt og gå for en envognshusstand etterhvert... SÅ får vi se hvordan det går... Men altså, jeg tror ikke jeg ville byttet simo mot cam mtp ditt behov for fjellvogn :S Da ville jeg nok heller valgt koelstra eller go.... for med pose så sitter C flott i GO altså :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte ut Simoen eller vente? 12 år 8 måneder siden #84594

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Wow! Er Edge så bra???
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte ut Simoen eller vente? 12 år 8 måneder siden #84595

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte ut Simoen eller vente? 12 år 8 måneder siden #84624

Tusen takk for svar! :) Eg trur faktisk eg går for å beholde, det er jo mest fornuftig mtp lommeboka og, også lika jo eg utseende på Simoen så godt. Og eg håpa Elliot bruka bag til oktober.. minst ;) Så får vi berre krysse fingrane for at June er alt vi alltid har drømt om :glis: Blir forhåpentligvis litt trilling i helgene og feriane etter barnehagestart ;)

Samtidig blir eg nysjerrig på Edge når du skriver så godt om den SS, så den må eg sjå nærmare på. Nitro blir det ikkje på oss, niesa mi har den og eg er langt fra begeistra egentlig. Den er rett og lsett ikkje heilt meg ;) Spesielt ikkje som sportsvogn, med mindre den utelukkande skal brukast til bykjøring.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bytte ut Simoen eller vente? 12 år 8 måneder siden #84627

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Som jeg sa i en annen tråd Mtl, edge er antg nå overhypet delux av meg. Men den fungerer veldig bra for meg. Kankje litt som simoen for deg?! Den erjo også nydelig å trille! Vet ikke helt, men tror kaskje simoen er hakket bedre å trille :sparke: Men kanskje liker jeg bare edge pga pink check??? Rart jeg ikke er lei det nå....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.716 sekunder