Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Mayday, mayday! Trenger råd vedr Quinny Buzz 4!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Mayday, mayday! Trenger råd vedr Quinny Buzz 4!

Mayday, mayday! Trenger råd vedr Quinny Buzz 4! 12 år 7 måneder siden #84529

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Var innom Babyshop i dag, og der selger de ut Quinny-vogner siden de skal slutte å selge dem. Der hadde de et supertilbud på en stilig Quinny Buzz 4 i brunt og grønt, se bilde. Den selges med regntrekk, handleveske samt adapter til Maxi cosi og bag. Pris 2700,-

Synes den er så stilig og trenger en ekstravogn som man kan ha sportsdel vendt begge veier og kan brukes av både min 4 mnd gamle beby og 2,5-åring.

Er det et lurt kjøp?

Den er jo ikke så lun, ikke veldig lett og er vel neppe særlig god på vinterføre. Men jeg skulle jo kunne selge den igjen uten særlig tap også..?

Hva synes dere? Hva er deres erfaring med vogna?
Vedlegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mayday, mayday! Trenger råd vedr Quinny Buzz 4! 12 år 7 måneder siden #84530

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Er ikke quinny litt liten i setedelen til en stor 2,5 åring? :sparke: Men sånn uten om det, så tror jeg det er lurt jeg vet du :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mayday, mayday! Trenger råd vedr Quinny Buzz 4! 12 år 7 måneder siden #84546

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Tja hvorfor ikke? ;) har du maxi-cosi bilstol så er det jo kjempekjekt :) også er det jo enkelt å bytte imellom sportsdel og bagdel ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mayday, mayday! Trenger råd vedr Quinny Buzz 4! 12 år 7 måneder siden #84548

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Ja, har Maxi cosi stol. Så veldig kjekt! ;)

Ulempene er at det ikke er skikkelig handlekurv og at den ikke er spesielt lun mtp vinter. Heller ikke særlig å trille på vinterføre vil jeg tro.. Noen som har prøvd den?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mayday, mayday! Trenger råd vedr Quinny Buzz 4! 12 år 7 måneder siden #84555

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Vi hadde Buzz 3 en periode, og jeg var såååå glad i den vogna :kiss: Hadde den faktisk som eneste vogn en periode i fjor vinter, og jeg kan vel si den ikke er supergod på dypsnø :lol: Men vogna er god å trille, og om du får med vindtrekket som festet rundt kalesjen (går ned på sidene på kalesjen, nedover langs vogna) så blir den overraskende lun til en liten baby siden kalesjen også kan tas mye frem.

Med mindre det nye setet for større barn er med tror jeg ikke din 2,5 åring får plass. (og da må jo setettrekket byttes hver gang det andre barnet skal bruke vogna) Vi solgte vår da jenta her var 1 år, for da passet ikke selene lengre... Man kan visstnok få forlengere til dem, men nå som hun er 2 år ser jeg ikke for meg at hun hadde hatt plass i den uansett. Hodet hadde sikkert kommet nært kalesjen også tror jeg. MEN, jeg har jo ikke prøvd henne i en - så det er jo en mulighet for at den hadde passet for alt jeg vet ;)
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.524 sekunder