Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Petunia pickle bottom stelleveske! Hvor kjøpe??
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Petunia pickle bottom stelleveske! Hvor kjøpe??

Petunia pickle bottom stelleveske! Hvor kjøpe?? 12 år 8 måneder siden #83994

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Jeg har jo en selv, men den er kjøpt på simo i Bergen. Men en venninne av meg er ute etter en spesiell veske. Men utvalget er ganske limitert på simo :P. Så noen som vet hvor hun kan bestille ifra? Vet det var ei her inne som bestilte en for en tid tilbake siden?!?
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Petunia pickle bottom stelleveske! Hvor kjøpe?? 12 år 8 måneder siden #83996

Ettersom at Simobutikken er forhandler er det jo kanskje mulig at dei kan bestille den ho vil ha inn? Elles veit eg at en gul knapp i alle fall hadde petunia stellevesker tidligare.

Det var eg som bestilte meg Petunia stelleveske her inne i vinter. Huska sjølvsagt ikkje nettadressa, men skal prøve å finne den. Ei venninne kjøpte Petunia stelleveske på ebay nylig (heilt ny), og den vart billigare enn mi både i pris og frakt, så må anbafale det også :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Petunia pickle bottom stelleveske! Hvor kjøpe?? 12 år 8 måneder siden #84058

Jeg har kjøpt min petunia på babyshop. Vet at de ikke skal ha dette merket lengre pga dårlig salg. Men butikkene selger ut de de har igjen til 1/2 pris ;) hvis det er en spesiell du ønsker kan jo de undersøke i babyshop butikker andre steder i landet, for de sender varer seg i mellom! Håper du finner veska du leter etter. Jeg er storfornøyd med min!!! Lekre :knegg:
Triller Brio Go <3 Simo duo, Tfk joggster twist
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.605 sekunder