Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Noen som vet hva en city cross i Creme Leatherette ligger på i pris?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Noen som vet hva en city cross i Creme Leatherette ligger på i pris?

Noen som vet hva en city cross i Creme Leatherette ligger på i pris? 13 år 3 uker siden #82254

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Og er det stor forskjel på prisene her i Norge og i Sverige?:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet hva en city cross i Creme Leatherette ligger på i pris? 13 år 3 uker siden #82258

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Vet ikke hva prisen ligger på her i Norge, men på kopbarnvagn.se koster den i hvertfall 4340 NOK: www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ib...&Sort=Beskr&Visn=Std
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som vet hva en city cross i Creme Leatherette ligger på i pris? 13 år 3 uker siden #82272

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Vogngal skrev:
Vet ikke hva prisen ligger på her i Norge, men på kopbarnvagn.se koster den i hvertfall 4340 NOK: www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ib...&Sort=Beskr&Visn=Std

Da er det ganske mye rimeligere enn i Norge, for jeg ga 5200kr for en i fargen dark beige på babyshop i fjor, og leatherette er dyrere... :)

Da jeg undersøkte pris på Kattis babyshop i Strømstad (for komplett duovogn) var prisforskjellen i hovedsak kun kursen + at det fulgte med stelleveske i prisen i Sverige.
Siste endring: 13 år 3 uker siden av studine.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.743 sekunder