Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Hva har dere I vogna?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hva har dere I vogna?

Hva har dere I vogna? 13 år 1 måned siden #80924

Trenger litt hjelp til å finne hva jeg skal ha i min fantastiske vogn? Har sett både på articposen fra babycare, voksi urban og easygrow, men klarer ikke helt å bestemme oss for hvilken pose vi skal velge?!?? Holder en knapp på easyGrow, men det er altså veldig vanskelig! Finnes det kanskje noen andre poser å velge i og?? Synes ALLE kan skrive hva de har her og hva som er positivt og negativt med det de har slik at jeg kanskje finner ut hva jeg skal kjøpe? :) Tuuuuusen takk!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere I vogna? 13 år 1 måned siden #80930

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg har Simo termo komfort, og er kjempefornøyd. Den er tynn og lett, men allikevel kjempevarm. Den er ikke klam, puster godt og er mer vanntett enn vannavvisende, har ikke giddet å kjøpe regntrekk til nye vogna, fordi posen holdet så godt.
Et kjempepluss at den er lenger enn veldig mange av posene på markedet, og at bunnen er avtagbar, slik at den blir mindre for de minste barna.
Og så er det de berømmelige ermene, posen har ermer, slik at de større barna slipper å sitte "innesperret" i en tvangstrøyepose :)

Anbefaler også Simpleworld sin vognpose. Den føles litt tykkere, og foret er litt mer loddent, så det er en smakssak. Den har toveis glidelås rundt hele, noe jeg egentlig foretrekker, og som simoposen desverre ikke har.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere I vogna? 13 år 1 måned siden #80934

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har hatt både voksi classic, lammeskinnspose, thermopose og nå har vi odenwälder sin pose i barnehagen og voksi urban hjemme. Urban er lillesøster sin.

Jeg liker både odenw. og urban, men tja, om jeg skulle valgt pose akkurat nå tror jeg nok easy grow ono ville vært den jeg måtte teste.

Velkommen hit forresten! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere I vogna? 13 år 1 måned siden #80956

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Jeg har voksi classic med både sommerdyne og vinterdyne, den har vært brukt i barnehagen og vært helt super til det. Ellers har jeg EasyGrow og Lammeskinnspose. EasyGrow er jeg svært fornøyd med:)
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere I vogna? 13 år 1 måned siden #80958

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg var kjempefornøyd med Classic jeg også, og nok helt sikkert ha den til neste baby også. Super det første året, og så i barnehagen etter det, så lenge den varer. Om vinteren, altså :humre: varmere pose finnes ikke!

Har forresten hatt 7 AM enfant også. Den er helt utrolig rålekker, men den er klumpete og hetta er irriterende, og så tykk som den er burde den vært mye varmere:dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere I vogna? 13 år 1 måned siden #80963

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Både urban og odenw. er to varmegode poser, jeg bruker skinn nede i odenw. for å unngå at den blir klam... Derfor ville jeg nok heller hatt ono... Den er vel like fin som odenw. med at den kan vaskes i maskin hele posen... Synes urban er perfekt som babypose, da jeg liker at lokket kan tas helt av, brettes helt unna inne på senter og slik... Mens jeg liker en glidelås og vaskbarheten samt passformen til de andre bedre. Synes urban er perfekt til de små, mens den lange delen er for lang og klumpete for meg.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere I vogna? 13 år 1 måned siden #80970

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
Vi har vært innom litt forskjellig, da hun var baby hadde vi voksi classic, kjempegod til det :) elsket den posen :)

vi hadde også en langhåret saueskinnspose, og den ble for varm synes jeg, + at det var irriterende å måtte stappe inn ulla kvar gang den skulle lukkes igjen, + at glidelåsen gikk bare en vei, dvs at for å ta av toppen måtte den brettes til siden, eller taes helt av, kunne ikke brette den langs styret på vogna liksom :p

nå har vi simo sin termopose, og er kjempefornøyd :D den er fantastisk god, og lang :) + den er fin som pose til baby fordi du kan gjøre den kortere uten at den blir klumpete :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere I vogna? 13 år 1 måned siden #80985

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Synes Easygrow er veldig bra! Vil anbefale den :) har voksi urban 7 am enfant le sac igloo, voksi classic og har hatt odenwalder holly og lammeskinnspose. Om man skal bare ha en vognpose vil jeg anbefale Easygrow!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva har dere I vogna? 13 år 1 måned siden #80995

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
men er det forskjell på de vanlige posene fra easygrow og ono???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.636 sekunder