Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Trenger hjelp fra dere vognkyndige damer! Ang pris på brukt vogn!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Trenger hjelp fra dere vognkyndige damer! Ang pris på brukt vogn!

Trenger hjelp fra dere vognkyndige damer! Ang pris på brukt vogn! 13 år 1 måned siden #80846

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
IMG_1721.JPG


IMG_1725.JPG


IMG_1730.JPG


Jeg har innsett at jeg må skjære ned på vognstallen nå etter at vi bestemte oss for å bestille en søskenvogn.

Fra før har vi en Teutonia Prestige som jeg hadde tenkt å bruke i bagperioden. i tillegg har vi en TFK Joggster Twist, en MacLaren Techno XT og en gammel emmaljunga Duo Edge som står i bernehagen.

Nå har vi bestilt en TFK Twinner Twist Duo, og da trenger vi ikke alle disse vognene. Har bestilt en bag til Joggster Twist'en, så tenkte å selge Teutonia'en.

Det er en Teutonia Prestige i fashion brun med fashionbag. 2008-modell (uten disse vinduene i kalesjen, jeg lette lenge for å få tak i den siden jeg kjøpte vogna i 2009.) Vogna ble tatt i bruk i mai 2009 og bagen ble brukt i 4-5 mnd. Sportsdelen er lite brukt da den ble for smal for pluggen vår. Ny pris med fashionbag og matchende stelleveske var 8800,-

Hva synes dere er en rimelig pris å selge den for?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp fra dere vognkyndige damer! Ang pris på brukt vogn! 13 år 1 måned siden #80849

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Fy flate så lekker, den hadde jeg kjøpt av deg på sekundet nå, om jeg hadde hatt noe å putte oppi :rørt:

Har lagt merke til at teutonia kanskje har falt litt i verdi siden jeg kjøpte og solgte mine fire på Finn i 2009 :( Ser stadig spirititer, mistraler og prestiger fra 08 som går for under 3000, da bar emed fotpose stort sett, men likevel.. :dry:

Jeg ville vel prøvd meg på 5000, med prutingsmonn. Eventuelt forsøkt å selge vogna og bagen hver for seg, mulig det kan være lønnsomt? Lurt å se hva andre ligger for, både komplette og separerte :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp fra dere vognkyndige damer! Ang pris på brukt vogn! 13 år 1 måned siden #80857

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Nydelig vogn! Helt klart!

Teutonia sine priser har nok sunket litt i Norge etter at de har blitt så vanskelige å få tak i. Bs kastet jo ut Teutonia, ikke pga dårlig kvalitet, men pga problemer med leverandøren. Det var vanskelig å få tak i reservedeler, og til slutt fikk de vel nok. Desverre. For det er jo som vi alle vet nydelige vogner.

SÅ til prisen din... Tja, tror kanskje MHMV er inne på noe med rundt 5000 :) Det som er fint for deg er jo at du har prestige og ikke mistral, siden mistral har gått ut av produksjon....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp fra dere vognkyndige damer! Ang pris på brukt vogn! 13 år 1 måned siden #80860

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ville jo trodd at vanskeligere å få tak i = høyere bruktverdi :huh: Hadde ikke fått med meg det der, jeg, hvor har jeg vært hen, tro :dåne:

Og så tenker jeg at prestige er mindre kjent enn mistral, og vanskeligeer å selge av den grunn, i tillegg til at jeg tenker omvent av deg på at den har gått ut av produksjon - det må da gjøre den mer ettertraktet? :humre: litt uenige her :laugh:

Men hvis Yummy skriver en knakende god annonse med en liten sammenlikning vil jo alle se at det er nesten samme vogna, men med noen fordeler :) Og folk ELSKER jo de brune vognene til teutonia, og de elsker fashionbagen, så jeg tror det blir bra, altså :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp fra dere vognkyndige damer! Ang pris på brukt vogn! 13 år 1 måned siden #80907

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp fra dere vognkyndige damer! Ang pris på brukt vogn! 13 år 1 måned siden #80917

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp fra dere vognkyndige damer! Ang pris på brukt vogn! 13 år 1 måned siden #80923

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Enig der du! Nesten så jeg får lyst på den selv :humre:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp fra dere vognkyndige damer! Ang pris på brukt vogn! 13 år 1 måned siden #80925

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Takk for konstruktive tilbakemeldinger og synspunkter, jenter! Skal ta med meg argumentene deres når jeg skriver annonsen :-) Litt vemodig å skulle selge vogna, siden jeg synes Fashionbagen er veldig lekker og det hadde vært koselig å bruke samme vogn. Men med søskenvogn blir det nok litt vel råflott med 2 andre singelvogner..

Tenker jeg venter med å legge den ut til jeg har fått forsendelsen fra Tyskland. Fikk telefon i dag om at fargen jeg har bestilt (Schlamm) var utsolgt på bagen til Twinner-vogna, så venter på mail vedr leveringstid på den. Evt må jeg bytte farge.

Hva synes dere om den nye fargen til TFK Carbo Chocolate? Jeg likte ikke helt 2010 Carbo Braun. For gyllen/bronseaktig for meg. Vurderer Chocolate, men da må jeg bestille 2011-modellen og jeg likte egentlig bedre utseendet på 2010-modellen..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp fra dere vognkyndige damer! Ang pris på brukt vogn! 13 år 1 måned siden #80926

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jøss, har det kommet enda en tfk-brunfarge? Ikke sett den, jeg :huh:
Likte 2010 også jeg da, men egentlig er det abre teutonia og ew som har brunfargene i mitt hjerte :humre:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trenger hjelp fra dere vognkyndige damer! Ang pris på brukt vogn! 13 år 1 måned siden #80927

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
og enig i at 2010 så bedre ut, liker ikke endringene :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.631 sekunder