Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Jj cole original bundleme pose! fikk i posten i dag! vet dere noe om den?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Jj cole original bundleme pose! fikk i posten i dag! vet dere noe om den?

Jj cole original bundleme pose! fikk i posten i dag! vet dere noe om den? 13 år 1 måned siden #79051

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Jeg kjøpte en sånn pose på ebay i forrige uke på impuls :p og den kom på døren i dag :glis: . Synst den så fin ut på bilde :sparke: . Og den er jo fin nok.. men, den er i poliester. både inni og utenpå. Blir vel som fleece det? Eller værre? Tenkte og bruke den når det blir litt varmere i været. Rundt 8-10 grader pluss. Vet ikke helt.. Og inne på kjøpesenter. For der blir lammeskinnposen jeg har altfor varm..

Men, noen som har hørt noe el har erfaringer med posen? Er poliester mer brannfarlig enn fleece? bekymrer meg for alt mulig jeg :ermm: :p
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jj cole original bundleme pose! fikk i posten i dag! vet dere noe om den? 13 år 1 måned siden #79056

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hm.. dette kan jeg ikke noe om kjenner jeg, så da googler vi ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jj cole original bundleme pose! fikk i posten i dag! vet dere noe om den? 13 år 1 måned siden #79057

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Polyester
Polyesterfiber begynte å tilvirkes for allmennheten i begynnelsen på 1950-tallet. Polyester er nå verdens nest viktigste tøymateriale etter bomull, og utgjør 20 % av verdensproduksjonen.

Polyester - kunstfiber



Polyester er et petroleumsprodukt og en ofte brukt fellesbetegnelse på ulike kvaliteter som er kjemisk fremstilt. Polyester er billig å produsere og bekledningsstoffer som inneholder kunstfiber er generelt sett billigere enn naturfiber. Polyester kjennetegnes med høy slitestyrke, krøller svært lite, krymper lite og tørker fort etter vask. Polyester har lav væske absorberingsevne, noe som gjør at bekledningstekstiler fremstilt av polyester kan være ubehagelig om sommeren. Polyester er også mer brennbar enn naturfiber og kan bli elektrisk/statisk. I de senere årene har man prøvd å gi polyester noen av de samme gode egenskapene som naturfibrene, samtidig som man har klart å beholde polyester sin gode egenskaper. Dette har ført til at polyester i økende grad blir brukt til å fremstille bekledningsstoffer tidligere laget av viskose.

Naturfiber – Fiber benyttet i tekstiler laget av planter og dyr
Kunstfiber – Fiber benyttet i tekstiler hovedsakelig laget av olje
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.510 sekunder