Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Hvordan er buggy snuggle vår posen? Noen som har den?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvordan er buggy snuggle vår posen? Noen som har den?

Hvordan er buggy snuggle vår posen? Noen som har den? 13 år 1 måned siden #78604

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Ligger en supersøt rosa en med blomster på på finn nå :) . Men jeg er veldig skeptisk til og ligge inntill fleece jeg da :unsure: . Redd de blir veldig svett? Noen med erfaring med denne posen?
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvordan er buggy snuggle vår posen? Noen som har den? 13 år 1 måned siden #78606

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
VI hadde en slik til A, men brukte den lite. Litt i bhg da... Men altså, hovedproblemet med min var at den hadde fuskepels inni :knegg: Og det satte seg fast i glidelåsen HELE tiden... Siden jeg er som deg litt redd for klam fleece så endte det med at jeg la saueskinnet nedi den posen også :dåne: Altså, denne gangen går jeg for fancy dynetrekk i steden tror jeg :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvordan er buggy snuggle vår posen? Noen som har den? 13 år 1 måned siden #78609

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Ja, fleece mot huden er noe dritt. Så dropper den posen :ermm: . Men fant en side på nette av en som syr kjempe fine vår poser på bestilling. Med bomull inne! Så har skrevet mail til henne. Da kan jeg jo v:quinny: lge farger og :) . Håper hun kan sy en til meg ;)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvordan er buggy snuggle vår posen? Noen som har den? 13 år 1 måned siden #78614

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det hørtes flott ut! Del gjerne link med meg ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvordan er buggy snuggle vår posen? Noen som har den? 13 år 1 måned siden #78639

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Synes det fungerer helt fint med fleeceposer. Har en stay put Fleecepose og den er kjempemyk :plystrer: og deilig. Har aldri opplevd at E har blitt klam i den heller. Fleecen der kan ikke sammenlignes mrd f.eks fleecepledd eller fleeceklær.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Siste endring: 13 år 1 måned siden av Empa.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvordan er buggy snuggle vår posen? Noen som har den? 13 år 1 måned siden #78642

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Spentsmurf skrev:
Det hørtes flott ut! Del gjerne link med meg ;)

epla.no/handlaget/produkter/60150/ Her er hvertfall siden :). Menar ikke fått noe sv jeg har enda..:ermm:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvordan er buggy snuggle vår posen? Noen som har den? 13 år 1 måned siden #78651

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Jeg har hatt Babysnuggle pose fra Lilleprinsen til J-S og var superfornøyd. Minnes ikke at J-S ble noe svett i den. Hadde rød med sauer på :knegg: Nå er den dessverre for liten og er stuet bort i skuffen. Noe jeg likte godt med den var at en kunne ta av halveposen og bare ha den som sitteinnlegg i vognen når det ikke var så kaldt.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.759 sekunder