Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Er det "vanlig" å "låne" bilder fra andre annonser på finn? :P.
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Er det "vanlig" å "låne" bilder fra andre annonser på finn? :P.

Er det "vanlig" å "låne" bilder fra andre annonser på finn? :P. 13 år 1 måned siden #77805

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Fikk litt sjokk nå når jeg trykket meg inn på en annonse med samme Cc som jeg nett har solgt. For der var jo bilder av min vogn :sinna: :s
Og noen bilder fra en annen som jeg var gravid med på bim sin vogn :P. Jeg hukser den godt for det var der jeg så den første gangen :sparke: . Og hun solgte den på finn for en tid tilbake igjen..

Og mener jeg har sett flere annonser fra denne karlsen jeg?!
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Er det "vanlig" å "låne" bilder fra andre annonser på finn? :P. 13 år 1 måned siden #77806

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har hørt om det noen ganger. Synes sånt er frekt og rett og slett uærlig jeg, for det er noe helt annet enn produsentbilder.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Er det "vanlig" å "låne" bilder fra andre annonser på finn? :P. 13 år 1 måned siden #77807

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
ja, skjedde med venninnen min her for en stund siden og.. Synst også det er utrolig frekt faktisk :kokko:
Og ja, uærlig og :sparke:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Er det "vanlig" å "låne" bilder fra andre annonser på finn? :P. 13 år 1 måned siden #77809

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hadde tatt kontakt og gjort selger oppmerksom på at det var min vogn, og bedt henne om å fjerne dem. Sånne kan man vel egentlig sende en Mail til finn.no om...
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Er det "vanlig" å "låne" bilder fra andre annonser på finn? :P. 13 år 1 måned siden #77810

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Men så er jo det aspektet at man mister kontrollen over bilder man legger ut på nettet, hvis man ikke holder tunga rett i munnen. Og særlig når det kommer opp når man googler. Husker ei på NM hvis bilde av sønnen hennes i ei vogn ble "stjålet" av en amerikansk nettbutikk. Bildet var jo flott som bare det, og lå ute når man Googla. Iallefall en stund...
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Er det "vanlig" å "låne" bilder fra andre annonser på finn? :P. 13 år 1 måned siden #77811

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Ja,jeg tenkt på og sende han en melding.. Hadde gjort det visst jeg ikke hadde solgt min vogn, og annonsen min fortsatt lå ute. For det ser jo rimelig teit ut med to annonser med samme bildene!
Men uansett.. blir jo litt uærlig av den selgeren da.. har han noe vogn ideheletatt? :s
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Er det "vanlig" å "låne" bilder fra andre annonser på finn? :P. 13 år 1 måned siden #77812

  • krumeline
  • krumeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 111
  • Takk er mottatt 1
Jeg synes det er frekt både ovenfor den som eier bildene og den potensielle kjøperen. Jeg vil gjerne se bilder av vogen jeg faktisk vurderer å kjøpe ikke en helt annen vogn.... selv om den er i samme farge. Er ikke så gladr i annonsene med bare produkt bilder heller jeg :knegg:

Man kan se mye ut fra ett bilde. Jeg har f.eks sett flere mountain buggy der det er oppgitt nyere modell en det det faktisk er.... det ser man ofte fort ut fra et bilde av vognen!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Er det "vanlig" å "låne" bilder fra andre annonser på finn? :P. 13 år 1 måned siden #77813

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Det skjedde vel mamman-til-lucas en gang også, om jeg husker riktig?

Jeg synes det er usannsynlig frekt. Det hadde aldri falt meg inn uansett, men det minste man kan gjøre er da å sende en mail til eieren av annonsen du stjeler bildet fra!

Ellers er det jo verre når bildene har endt på google, ja..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Er det "vanlig" å "låne" bilder fra andre annonser på finn? :P. 13 år 1 måned siden #77817

Det stemmer at noen lånte bilder jeg hadde lagt ut av Breeze her inne til Finn annonsen sin, Marihøna :) Men etter at vi kommenterte det her inne ble annonsen oppdatert med at bildene var lånt ;)

Men at en person legger ut annonser med andres bilder gang på gang høres litt suspekt ut.. tenker svindelsalg jeg.. :S
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Er det "vanlig" å "låne" bilder fra andre annonser på finn? :P. 13 år 1 måned siden #77829

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:knegg: Det var det første jeg tenkte på da jeg så overskiften her.. HUsker saken med breeze'n din godt, og det va rjo noen nydelige bilder da :P Men altså, je ghar alltid tatt mine egne bilder, og ville vel blitt litt små sur om noen tok de.... Eventuelt ganske hissig :P SÅ ja, synes du bør si i fra jeg :hug1:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.927 sekunder