Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen deres aller første vogn
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: deres aller første vogn

deres aller første vogn 13 år 1 måned siden #76941

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
Hva tenkte du på når du kjøpte /skulle kjøpe din aller første vogn? brukt? ny? kun en vogn eller skulle du ha flere vogner? og ikke minst, hva var det mest populære da du fikk ditt første barn?

For min del, var jeg bestemt på at jeg ikke skulle ha teutonia, ikke simo, og ikke brio. Endte da opp med simo duo 09 mod, i brun, og etterhvert en brio go:P Var hele tiden klar over at jeg antagelig kom til å ha flere, og vertfall etter at svigermor slo et slag for simo, pga stor bag. da sa jeg til samboeren (som forøvrig lurte på om vi kunne kjøpe den grønne scooteren (til babyen i magen) som sto i butikken:p) at vi kom til å kjøpe en trille senere:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: deres aller første vogn 13 år 1 måned siden #76943

Det er nesten flaut å si det, men når jeg gikk gravid med Lucas var ikke babyutstyr i tankene mine i det hele tatt :blush: Jeg dimmet fra førstegangstjeneste to uker før han ble født, og da hadde familien min ordnet med alt jeg trengte :blush: Vognen var en marineblå Simo Kombi. Det at jeg har valgt Simo Kombi som første vogn til nummer to, sier vell at jeg ble fornøyd ;) Men hadde jeg valgt den aller første vognen selv, er det ikke sikkert det hadde blitt den. Den første vognen jeg valgte var Teutonia Spirit S3. Det avgjørende da ble at jeg kunne bruke bilstolen på understellet, den vendbare sittedelen og det fine designet :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: deres aller første vogn 13 år 1 måned siden #76950

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
Oj, sporty du var da! imponerende at du var der hele svangerskapet:) er veldig fornøyd med simo selv, bortsett fra at jeg synes den er kort allerede. men jenta vår er lang, så sikkert noe med det å gjøre:p veldig greit å kunne ha bilstolen på ja:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: deres aller første vogn 13 år 1 måned siden #76952

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, jeg skrev en artikkel her inne om dette faktisk jeg :humre: (litt stolt, så linker til den :knegg:)


www.barnevognguiden.no/siste-nytt/valg-a...rste-barnvognen.html
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Siste endring: 13 år 1 måned siden av Spentsmurf.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: deres aller første vogn 13 år 1 måned siden #76956

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Den aller første vogna var en brukt marineblå simo kombi. Hadde allerede fra begynnelsen av svangerskapet bestemt at jeg skulle ha simo og en trehjuling. På den tiden hadde "alle" irundt meg quinny freestyel, simo kombi og emmaljunga edge duo. Jeg lette lenge etter den "rette" trehjulingen, det viktigste kriteriet var at den skulle ha lufthjul og håndbrems husker jeg. Endte opp med quinny speedi, for freestyle var jo stygg(synes det fortsatt) og tfk var enda styggere(den har jeg idag :humre: ) Quinnyen ble solgt etter 3-4måneder og simoen ble vel solgt etter tja 5måneder tror jeg det var ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: deres aller første vogn 13 år 1 måned siden #76961

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
fantastisk bra artikkel spentsmurf:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: deres aller første vogn 13 år 1 måned siden #76969

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
LitaogSøt skrev:
fantastisk bra artikkel spentsmurf:)
:blush: Takk takk :blomster:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.521 sekunder