Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Generelt Informasjon fra redaksjonen Bagen på vognen min er "ødelagt"! Kan jeg klage?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Bagen på vognen min er "ødelagt"! Kan jeg klage?

Bagen på vognen min er "ødelagt"! Kan jeg klage? 13 år 3 måneder siden #75177

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Har jo City bagen i white celebration.Hinn dagen skulle jeg gå rett opp til min søster og de som bor noen hus oppenfor oss. var litt små stresset og merket nesten ikke at det regnet litt før jeg var nesten fremme. Var ikke sånn dusk regn men var langt i fra hver regn drpåe visst dere skjønner hva jeg mener :sparke:
Anyways.. På den lommen oppå bagen er det jo en tykk stripe. på celebration er jo den i silke med noe hestesko lignenende figurer på :P . Og jeg så når jeg kom opp at den hadde regn flekker. Så har jeg sikkert tørket over den.
Nå når jeg skulle rett ut og hente i barnehagen så jeg i dagslyset at stripen ikke bare er full i regnflekker men den er totalt falmet! Er ikke litt samme farge som resten av silkestoffet på vognen :unsure: Ser ganske fæl ut! for min del så er det ikke så viktig. er ikke så lenge til min bag periode er over. men jeg skal jo liksom selge den!
er det håpløst og klage? vet jo at vognen på ha regntrekk når det regner liksom.. Men det var jo så lite regn! Å så lote stykke og gå.. Har hanldet så mye i den butikken at jeg synst de kunne vært grei med meg om jeg klaget.. Eller er det totalt min feil?? :stønn:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bagen på vognen min er "ødelagt"! Kan jeg klage? 13 år 3 måneder siden #75188

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Tja, det går jo an å prøve å reklamere. Mener at vogntekstiler skal kunne tåle litt mer enn det der ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bagen på vognen min er "ødelagt"! Kan jeg klage? 13 år 3 måneder siden #75196

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Ja, det er liksom det jeg tenker og. Må jo kunne tåle såpass vel? utrolig kjipt i hvertfall.. :(
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bagen på vognen min er "ødelagt"! Kan jeg klage? 13 år 3 måneder siden #75199

Så kjipt :( Har du sjekket om det står spesifisert i bruksannvisningen eller lignende at den tåler så lite fukt? Om det ikke gjør det er det vertfall verdt å prøve å reklamere, som Empa sier, vogntekstil burde tåle mer! Lykke til!! :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bagen på vognen min er "ødelagt"! Kan jeg klage? 13 år 3 måneder siden #75203

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Nei, det må jeg sjekke. tenkte jeg ikke på.. takk for tips :)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bagen på vognen min er "ødelagt"! Kan jeg klage? 13 år 3 måneder siden #75204

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Det står bare "bruk alltid regntrekk når det regner el snør" "om det allerede har begynt og regne før du får regntrekket på,så prøv og tørke av den litt først".
Oversatt fra svensk ;)

Jeg sier bare i butikken at det begynte og regne på veien og at jeg ikke la skikkelig merke til det engang. Så ble den sånn før jeg fikk trekket på. Eller, før jeg var fremme.. var jo ikke lange stykket..
Eller er det teit og klage? jeg er litt i tvil.. men synst jo det var litt dårlig da :unsure:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bagen på vognen min er "ødelagt"! Kan jeg klage? 13 år 3 måneder siden #75206

Synes ikke det er dumt å klage i det hele tatt, det er verdt et forsøk :) Du har ingenting å tape på det :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bagen på vognen min er "ødelagt"! Kan jeg klage? 13 år 3 måneder siden #75213

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er jo bare å prøve, det er jo utroig bittert at de tåler så lite, og jeg kjenner jeg skjelver litt i buksene med tanke på meg og regntrekk... Jeg er nemlig ikke så god til å huske det... Og mener at litt regn tåler de jo.. Og i mye regn er jeg inne.... hehe
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bagen på vognen min er "ødelagt"! Kan jeg klage? 13 år 3 måneder siden #75225

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Ja jeg skal prøve! det blir "spennende" og se hvilket svar jeg får :sparke:
da er du inne ja ;) Me too :P
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.612 sekunder