Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Maclaren el Bugaboo bee??
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Maclaren el Bugaboo bee??

Maclaren el Bugaboo bee?? 13 år 2 måneder siden #74994

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
i dag har jeg byttet sportsdelen på CC min fra white celeb til creme celeb ;) Veldig fornøyd! :) Tror det blir bra.
Nå er jeg på jakt etter en trille ;) . Orker ikke å drasse med meg CC hver gang jeg skal inn på senteret en tur.. Vil kjøpe en brukt. leter etter en Maclaren på finn men så nå at det sto en svart bee tilsalgs rett borti streeten her til 2000. Med regntrekk. Er det bra pris? Bra vogn?? god til jenta mi på 6 mnd? Er det ikke fotbrett på den vognen? Og leste et sted på nettet at den var litt hard og ligge på? erfaringer? hjelpe meg? :sparke:
Eller er maclaren bedre? Og hva er forskjellen på "gammel" og ny bee? Og fra hvilket år er forbedringene gjort?
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Maclaren el Bugaboo bee?? 13 år 2 måneder siden #75003

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Forbedringene kom vel i fjor, om jeg ikke husker feil.. SÅ 2010 da :unsure:

Vi hadde bee og jeg savner den, virkelig SAVNER den vogna... Men kombinert med Go ble den lite brukt her vi bor, så vi valgte å bytte den med en Zapp som tar enda mindre plass i bilen. Jeg bor 5 min gange fra byen og senteret så triller har ikke blitt mest brukt her :S

Maclaren kan jeg ikke nok om, men den blir nok en smule nettere sammenslått. Bee blir veldig flat, men litt bred om du skjønner... Men jeg ville valgt bee pga stabilitet, kalesjen, handlekurven, trillekomforten og det avgjørende for meg, vendbart sete! :) Bee kan også brukes med bilstoladapter, som kanskje kan være akutelt for deg fremdeles???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Maclaren el Bugaboo bee?? 13 år 2 måneder siden #75016

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Spentsmurf skrev:
Forbedringene kom vel i fjor, om jeg ikke husker feil.. SÅ 2010 da :unsure:

Vi hadde bee og jeg savner den, virkelig SAVNER den vogna... Men kombinert med Go ble den lite brukt her vi bor, så vi valgte å bytte den med en Zapp som tar enda mindre plass i bilen. Jeg bor 5 min gange fra byen og senteret så triller har ikke blitt mest brukt her :S

Maclaren kan jeg ikke nok om, men den blir nok en smule nettere sammenslått. Bee blir veldig flat, men litt bred om du skjønner... Men jeg ville valgt bee pga stabilitet, kalesjen, handlekurven, trillekomforten og det avgjørende for meg, vendbart sete! :) Bee kan også brukes med bilstoladapter, som kanskje kan være akutelt for deg fremdeles???

men da hadde du den "gamle" modellen sant? Og den funket bra? jeg trenger en trille så lenge jeg skal ha CC. Når jeg skifter til Go igjen blir den sikkert solgt ;)
Quinne Zapp det heter el? Er den bra? Kan den brukest til baby?

Ja, likte jo veldig godt det at det er vendbart sete da1 Jeg er jo veeeldig gla i og ha kontakt med ungen i vognen :)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Maclaren el Bugaboo bee?? 13 år 2 måneder siden #75019

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Zapp kan ikke brukes til baby, den harkun sittestilling. Jeg elsket min bee, og husker ikke helt hvorfor den ble solgt :knegg: Eller, den ble solgt fordi jeg synes ikke det var forsvarlig å ha både bee og go... og da endte vi med å beholde GO som er litt mer vogn. Min bee hadde ingen skavanker som jeg kan huske.. Det ar en 2009 mod, flunka ny ;) Gudommelig premien min her inne hihi :)

Om jeg f.eks bare hadde hatt edge duo ville det vært perfekt med bee ved siden av.. Til GO derimot trenger man noe mer robust vinterstid synes jeg ;) Ble dette forståelig tro??

Quinny Zapp er kun til baby om man bruker den med bilstol ;) Men det kan du med bee også, maxi cosi adapter finnes i alle fall, mulig andre også :)

Eneste jeg husker med Bee var at den var litt lite lun i ryggen, fordi den har så mange flotte posisjoner på selen, men dette spiller liten rolle for en shoppevogn... Og helt flat liggestilling gjør den genilal til minier. A elsker den rosa vogna...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Maclaren el Bugaboo bee?? 13 år 2 måneder siden #75021

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Skjønner hva du mener ja ;) . jeg som har CC trenger en bee ;) . eller en maclaren. Er så usikker på hvilke jeg kommer lengst med.. åååå. Nytt vogn dilemma. Bombe :knegg:
Hvor selger de bee? Må ta en tur og se på den i morgen. Er en rååååsa en til salgs her i bergen på finn. Men den kosta 3000 :ermm: Litt for mye for meg å bruke på en trille akkurat nå.. :sparke:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Maclaren el Bugaboo bee?? 13 år 2 måneder siden #75024

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg kunne fint klart meg med edge og bee til jentene nå :knegg: Men jeg tror ikke jeg vil klare meg med det :P

Eller jeg vil... Men jeg ser at jeg ikke kommer til å bli fornøyd med bare edge etterhvert, og da beholder jeg GO (siden vi har mulighet til det) og bruker den til C når den tid kommer. Men om vi beholder Race eller Zapp gjenstår å se... Tenker Zapp fyker først :P Men enn så lenge blir vognparken bestående av 4 vogner, og så får vi selge på sikt :P Vips har vel jeg også bare en vogn :humre:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Maclaren el Bugaboo bee?? 13 år 2 måneder siden #75025

  • løvemammaen
  • løvemammaen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 189
  • Takk er mottatt 2
Spentsmurf skrev:
Zapp kan ikke brukes til baby, den harkun sittestilling. Jeg elsket min bee, og husker ikke helt hvorfor den ble solgt :knegg: Eller, den ble solgt fordi jeg synes ikke det var forsvarlig å ha både bee og go... og da endte vi med å beholde GO som er litt mer vogn. Min bee hadde ingen skavanker som jeg kan huske.. Det ar en 2009 mod, flunka ny ;) Gudommelig premien min her inne hihi :)

Om jeg f.eks bare hadde hatt edge duo ville det vært perfekt med bee ved siden av.. Til GO derimot trenger man noe mer robust vinterstid synes jeg ;) Ble dette forståelig



Eneste jeg husker med Bee var at den var litt lite lun i ryggen, fordi den har så mange flotte posisjoner på selen, men dette spiller liten rolle for en shoppevogn... Og helt flat liggestilling gjør den genilal til minier. A elsker den rosa vogna...


Quinny har jo kommet med en ny zapp, zapp xtra. Den kan brukes fra fødselen av og har vendbart sete. Og så er den mye billigere enn bee...
Storesøster 06
Lillebror 09
Lillesøster 13
Siste endring: 13 år 2 måneder siden av løvemammaen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Maclaren el Bugaboo bee?? 13 år 2 måneder siden #75026

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er sant :) Fortrengte denne et øyeblikk :dåne: Hvordan er det mulig??? :S Men, xtra må vel slås sammen i to deler, stemmer ikke det? Og mener å huske det var noe annet rart også, at man kun kunne ha ungen liggende vendt mot seg eller noe :S Nei, glem det siste, jeg husker ikke hva det var, og jeg finner ikke igjen tråden når jeg søker etter det her inne :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Maclaren el Bugaboo bee?? 13 år 2 måneder siden #75027

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Du får ikke full sittestilling når barnet er vendt mot en på zapp xtra. Kun hvile og liggestilling.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Maclaren el Bugaboo bee?? 13 år 2 måneder siden #75028

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, det var sånn det var ja.. ;) Jeg husket bare at det var noe som ikke ble 100 % perfekt og konkurranxedyktig med bee likevel ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Maclaren el Bugaboo bee?? 13 år 2 måneder siden #75029

  • løvemammaen
  • løvemammaen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 189
  • Takk er mottatt 2
Å....ja, da ble jeg oppdatert der. Hadde liksom tenkt at denne vogna skulle jeg ha til nestemann. Vognplanene er i gang leeeeenge før gravidplanlegging.
Storesøster 06
Lillebror 09
Lillesøster 13
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Maclaren el Bugaboo bee?? 13 år 2 måneder siden #75030

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Da har jeg vært en tur på Barnas Hus i dag, og trillet litt rundt på både bee og maclaren. Liker begge to!! Men tror jeg fikk aller mest lyst på bee ;)
VIL HAAAA NÅÅÅÅ :stønn:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Maclaren el Bugaboo bee?? 13 år 2 måneder siden #75031

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, da er det bare å brette opp ermene og tråle finn som en helt! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Maclaren el Bugaboo bee?? 13 år 2 måneder siden #75032

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Spentsmurf skrev:
hihi, da er det bare å brette opp ermene og tråle finn som en helt! :)

Har jo funnet et par kandidater der allerede da ;) . problemet er bare at lommeboken er ikke heeeeelt enig med meg akkurat nå. Å det synst eg e dårlig gjort :dry:

Lille dronningen min smilte fra øre til øre når hun ble trillet rundt i bee ;) . Full oversikt ;)
Hun sa "mamma? få?" så hvordan kan jeg nektye henne den gleden? :P
dumme lommebok altså..:sparke:
men, tror nok d blir en bee om aldri så lenge ja ;)
Men er en rosa en på finn her i bergen no då.. gamle modellen da men.. sukk..
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Maclaren el Bugaboo bee?? 13 år 2 måneder siden #75033

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg hadde gamle modellen med rosa kalesje, og jeg savner den :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.607 sekunder